הטאבלט היהודי; בדקנו וקנינו, הילדים יצאו מאושרים וגם אנחנו

יצאנו לבדוק מה כל כך מלהיב במוצר שממש נחטף מהמדפים. ראיון עם ר' חי שמשון מלכיאל מנכ"ל החברה לשיווק מוצרי אלקטרוניקה באיכות ללא פשרות ובכשרות מהודרת (טכנולוגיה)

(צילום: הטאבלט היהודי)

מבלי להתפשר על איכות ועם רף סטנדרטים גבוהה הטאבלט היהודי המקורי הינו המותג האיכותי המוביל, המבוקש והנמכר בשוק הטאבלטים במגזר החרדי. יצאנו לבדוק מה כל כך מלהיב במוצר שממש נחטף מהמדפים. ראיון עם ר' חי שמשון מלכיאל מנכ"ל החברה לשיווק מוצרי אלקטרוניקה באיכות ללא פשרות ובכשרות מהודרת .

נפגשנו עם ר' חי שמשון ,במשרדים שלהם במגדלי ב.ס.ר בבני ברק , ושוחחנו איתו על המכשיר החדיש והחזון מאחוריו.

כבר כשהגענו למגדל עם הנוף הנהדר המשקיף מהחלונות, קיבלו אותנו במאור פנים. התרגשנו מאוד לקבל את המוצר לבדיקה וללמוד עליו יותר פרטים. ר' חי שמשון לא ידע אבל אני כבר הבטחתי את הטאבלט היהודי לילדים שלי, שכבר חיכו לו בבית בהתלהבות.

- אז ספר לנו ר' חי שמשון, איך הגעתם למוצר כל כך מרשים ואיכותי ברמה גבוהה?

ר' חי שמשון: "בעבר הסחורה שנמכרה בשוק בקטגוריה הזו היתה סחורה זולה מסין, עשויה בסטנדרט נמוך, מבלי לתת את הדעת על חוויית הלקוח. מן הסתם, לא היתה במכשירים אלו כל מחשבה לגבי מה שהלקוח מבקש, איזה צרכים יש ללקוח החרדי ומה הציפיות שלו מהמכשיר.

"מדובר היה בטאבלטים שנמכרו מבלי לשים דגש על ניתוק מהאינטרנט, מכשירים שניתן לפרוץ בקלות, ובאיכות ממש ירודה. שמענו על חווית משתמש קשה, כאשר לאחר שימוש קצר, המכשיר התפרק בידיים והלקוחות שלא שפר עליהם מזלם, יצאו מאוכזבים.

"בבקשה, הכינותי מראש עבורך את הטאבלט היהודי החדש שלנו, על מנת שתוכל לבדוק אותו ולהתרשם ממנו ומהיכולות שלו".

- אין ספק שהטאבלט שלכם מרגיש מוצר מקורי מושקע ואיכותי. ספר לי מה בעצם אתם עשיתם שונה ממה שאתה מתאר?

"חקרנו את שאר המכשירים בקטגוריה ולמדנו את החסרונות של כל מכשיר - מהמוצר עצמו ועד הצרכים של הלקוחות. לאחר מספר שנות פיתוח מורכב, על ידי צוות מהנדסים חרדים מהארץ ומחו"ל, הצלחנו לייצר טאבלט כשר באיכות מעולה, בהשקעה בלתי מבוטלת, במיוחד עבור המגזר החרדי. כל זה כדי שהמוצר יהיה כשר מוגן ובטוח לשימוש, איכותי ועמיד מאוד, שיתאים לכל המשפחה - לילדים ולמבוגרים כאחד, במחיר שווה לכל נפש".

"מדובר בטאבלט בגודל 8 אינץ', בשפה עברית, ללא אינטרנט, הכולל חיבור GPS לניווט, משחקים, ספרים, מצלמה, נגן שירים ומבחר מרשים של אפליקציות כשרות ומובנות במכשיר. כל זה ללא חיבור FM, SIM , WI-FI ואינטרנט. הטאבלט מוצע במחיר אטרקטיבי, ללא תשלום חודשי נוסף על המכשיר או על הפונקציות הנמצאות בו".

- תן לנו כמה דוגמאות לשיפור האיכות בטאבלט הכשר שלכם.

"הרשימה מאוד ארוכה, אבל אנסה לעבור לפחות על חלק מהפרטים החשובים:

1. דאגנו להחליף את שקע הטעינה, כדי שלא יתפרק ויגרום לבעיות בטעינה. במכשיר החדש יש שקע טעינה חדיש מסוג C, שהוא גם הרבה יותר עמיד וגם מאפשר טעינה מהירה יותר.

דאגנו לכך שהמבנה הפנימי והמיקום שלו יקשו מאוד על אפשרות של שבירה או הרס כללי של השקע. בנוסף צירפנו כבל מגנטי עבה, ארוך ואיכותי מאוד, עם 3 ראשים מסוג C. הכבל מתאים גם לטעינה מהירה וגם להעברת נתונים למחשב. יש עוד כמה פרטים שאני לא יכול להרחיב עליהם.

2. שידרגנו את הלחצנים כדי להגיע למצב של אפס תקלות או שברים בלחצנים.

במכשיר טאבלט רגיל, במצב של שבר בכפתור ההפעלה אין איך להדליק את הטאבלט. אפילו אם המוצר חדש, לא ניתן לעשות בו שימוש. כל זה מוביל למסכת של תיקונים בעלויות גבוהות, חוזרות ונשנות. אצלנו זה לא יקרה!

3. בנוסף, שידרגנו בכמה רמות את סוג ואיכות המסך. בשוק יש עשרות סוגי מסכים, חלקם באיכות מאוד בעייתית. המהנדסים שלנו הצליחו להתאים לטאבלט סוג מסך איכותי, יחסית יקר מאוד בהשוואה למסכים אחרים באותה קטגוריה.

היינו יכולים להשתמש במסך זול יותר, בחצי מחיר, וחלק גדול מהלקוחות לא היו מרגישים כל כך בהבדל, אבל לא התפשרנו על איכות, כי אנחנו מבינים שנמאס ללקוחות ממוצרים מתפרקים, עם בלאי גבוה ושאר הבעיות הנפוצות במסכים אחרים בשוק.

4. הגנה ואביזרים. בתחום הזה, אחד הפריטים החשובים ביותר זה מגן סיליקון מאסיבי שעיצבנו במיוחד למכשיר והופך אותו לטאבלט כמעט מוקשח. בנוסף צירפנו לטאבלט מתאם OTG, עט מגע, רצועה שניתן לחבר למגן סיליקון, אוזניות איכותיות ,ועוד.

5. תוכן וחסימה הרמטית. התוכן, כשרותו ואיכותו הם מהדברים החשובים ביותר שיש. גם בנקודה זו גייסנו את מיטב המוחות במטרה להתאים תכנים, אפליקציות מתאימות מסוננות ונקיות, עשרות משחקים מתקדמים מובנים באיכות מדהימה, ללא אלימות או פריצות, עם גישה לספרי קודש, ואפליקציות משרדיות למגוון שימושים.

בנוסף ניתן להוסיף אפליקציות או למחוק אותן ללא הגבלה. מהבחינה הזו הלקוח חופשי להשתמש במה שמתאים לו ובכך להתאים לעצמו את הטאבלט.

6. מפות ישראל בעברית וניווט GPS. גם את אלו צירפנו לטאבלט ללא תשלום. בכל מקום בו יש קליטת GPS, הניווט בטאבלט הכשר יהיה חינם".

- מה לגבי החסימה של האינטרנט?

"זה נושא חשוב מאוד, עליו שמנו דגש כבר בתחילת תהליך הפיתוח, בהמשך ביצענו את בדיקות הניתוק במספר סבבים, על ידי אנשי מקצוע יראי שמיים. בסופו של דבר קיבלנו אישור לחומרא, שהוא אישור עבור ניתוקים במכשירי אלקטרוניקה שונים".

- נשמע שהשקעתם רבות בטאבלט הכשר החדש. איזה עוד דברים מעניינים היית רוצה שהלקוח ידע על המכשיר?

"בכל פרט ופרט הושקעה עבודה רבה, על ידי מספר צוותים מקצועיים, במשך כמה שנים. הדברים שציינתי קודם הם רק חלק קטן ממכלול השינויים והשדרוגים שעשינו.

"כל רכיב ושבב במוצר נבדק ונבחר על ידנו בצורה מבוקרת ומקצועית, בניגוד לשאר המכשירים שנבחרים בצורה אקראית. אצלנו הלקוח מקבל מוצר שעבר בקרת איכות ברמה גבוהה, תוך השקעה וחשיבה מרובה בפונקציונליות של הטאבלט ובכל חלק מרכיבי המוצר".

- אתה נראה לי כל כך נלהב לספר על המוצר שלכם ,מה כל כך מרגש אותך?

אתה יודע, לא מזמן יצאתי עם חלק מהעובדים מהמשרד לאחת המסעדות למטה. פתאום אני רואה ילד מחזיק את הטאבלט שלנו ואחותו צמודה אליו. היה ניכר לעין ששניהם מתלהבים מהתכנים.

"זה ריגש אותי. לראות ילדים נהנים מהמוצר שלנו, ובידיעה שהילדים מוגנים והתכנים מתאימים, זה מרגש כפליים.

"בהזדמנות זו אני פונה להורים בבשורה של ממש - הטאבלט היהודי הוא הבייביסיטר מס' 1 בארץ . ילדים שהיו היפראקטיביים, עם בעיות של קשב ומריבות בין אחים; משנים התנהגותם לטובה כשהם עם הטאבלט.

"מהניסיון שלנו עולה כי הטאבלט פותר הרבה צרות בבית. אם נותנים לילדים תכנים מתאימים, הבית חוזר להיות שקט ורגוע. הטאבלט הכשר שלנו זה גיימבוי המשחקים הכי מתקדם שיש והכל בהתאמה מלאה למשפחה הדתית והחרדית".

- למי שמבקש, היכן ניתן להשיג את הטאבלט שלכם ובאיזה מחיר?

"המוצר נמכר דרך מפיצים ומשווקים בכל רחבי הארץ. ניתן לחפש באינטרנט תחת המילים הטאבלט היהודי או באחד מסניפי מחסלים אקספרס ובשאר החנויות המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן 799 ₪. יש לנו גם כתובת מייל למפיצים ומשווקים - somaxtechnology@gmail.com

אני חושב שאת המכשיר שלי כבר ארכוש כאן ועכשיו. תודה לר' חי שמשון מנכ"ל החברה על הראיון ועל המוצר הנפלא. מצפים לשמוע מכם בקרוב על המוצרים המצוינים הבאים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר