תחזוקת רכב

הכירו את המצבר הפופולארי בישראל

כל אדם שיש לו רכב פרטי מבין את הצורך לטפל ברכב שלו בכל בעיה שלו. אחד החלקים החשובים ביותר ברכב הוא המצבר • כך תבחרו את המצבר האיכותי ביותר שיחסוך לכם תיקונים ובלבולי ראש (רכב).

מצבר לרכב (צילום: Sergey Meshkov / PEXELS)

רכב פרטי כבר מזמן איננו מותרות. כמעט לכל אדם יש רכב כיום אשר מאפשר לו להתנייד ממקום למקום בצורה נוחה ומהירה. יחד עם זאת, כל אדם שיש לו רכב פרטי מבין את הצורך לטפל ברכב שלו בכל בעיה שלו, לתחזק אותו, לבצע בדיקות תקופתיות שונות ולהחליף בו חלקים רלוונטיים בעת הצורך. אחד החלקים החשובים ביותר ברכב הוא המצבר. הוא זה שאחראי על הנעת המנוע ברכב ועל כן, במידה ויש בעיה כלשהי במצבר, לא תהיה אפשרות להניע את הרכב. חשוב להחליף מצבר ברכב עוד לפני שמגיעים למצב של חוסר יכולת להניע את הרכב, אך גם אם הגעתם למצב הזה, הדבר החשוב ביותר שכדאי שתזכרו הוא שלא מתפשרים על מצבר איכותי.

מתי יש צורך להחליף מצבר ברכב?

מצבר הוא כאמור החלק ברכב שאחראי בין היתר על ההנעה הראשונית של הרכב לצורך נסיעה ועל כן, ניתן להבין שהמצבר איננו תקין כאשר מנסים להניע את הרכב אך הוא איננו מגיב. יחד עם זאת, ישנם סימנים שונים שיכולים להופיע עוד הטרם המצבר כלל לא מאפשר להניע את הרכב, אשר מעידים על כך שהמצבר חלש והוא דורש החלפה. בין היתר: אם יש קושי להניע את הרכב בהנעה ראשונה, אם האורות דולקים ברכב בצורה חלשה, אם יש הפרעות כאשר מפעילים רדיו ועוד. לרוב, מה שמעיד על מצבר מרוקן הוא רעש של מעין תקתוקים קצרים כאשר מנסים להניע את הרכב. לא כדאי לחכות עד שלא תהיה אפשרות להניע את הרכב כלל וכדאי מאוד להחליף את המצבר עוד קודם. אורך חייו של מצבר ינוע בין שנתיים וחצי לשלוש שנים ועל כן, אם אתם מזהים בטווח הזמן הזה סימנים שמעידים על כך שהמצבר שלכם נחלש ודורש החלפה, כדאי שתעשו זאת כמה שיותר וכמובן שכדאי שתבחרו במצבר איכותי.

מצבר שנפ- למה כדאי לבחור דווקא בו?

כאשר יש צורך להחליף מצבר ברכב, חשוב מאוד לרכוש רק מצבר איכותי אשר יותאם לסוג הרכב. המצבר אחראי על הפעילות החשמלית של הרכב במהלך הנסיעה ובמיוחד ברגע שבו מניעים. סיבוב של המפתח במצת ההנעה ייצור תגובה כימית במצבר, כאשר החומצה תתערבב עם העופרת שמצויה בו, כך למעשה נוצר המתח החשמלי שמעניק את כוח ההנעה הראשוני לרכב וכן לפעולה מסונכרנת של כלל החלקים המכאניים של הרכב. מצברי שנפ ידועים כיום כמצברים איכותיים ביותר. שנפ הוא מותג איכותי אשר יבטיח כי המצבר שתרכשו יהיה בעל אורך חיים ארוך יותר ויחזיק טעינה לאורך זמן רב. אם אתם תוהים מהו המחיר מצבר שנפ 60 אמפר או מצבר שנפ מכל סוג, כדאי שתבררו זאת מול אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר מציעים למכירה מצברי שנפ איכותיים בהתאם לכל סוג רכב.

התאמת מצבר שנפ צריכה להיות בהתאם לסוג ודגם הרכב וכן בהתאם להספק החשמלי אשר נדרש למנוע בכדי להפעיל את המערכות החשמליות ברכב. חשוב מאוד להתאים בצורה מדויקת את המצבר לדגם של הרכב וזאת בכדי שלא לקצר את משך חיי המצבר או לגרום למצבים של חוסר יכולת להתניע ועל כן, חשוב שתבררו איזה מצבר שנפ מתאים לרכב שלכם.

המצבר הטוב ביותר לרכב שלכם

שנפ היא יצרנית המצברים המפורסמת והגדולה ביותר בישראל, על אף שהיא יבואנית של מצברים מחו"ל, הרי שהמצברים עצמם הם תוצרת כחול לבן. זוהי סיבה מספיק טובה לרכוש דווקא אותם וזאת בכדי לתרום לתוצרת המקומית והאיכותית. יחד עם זאת, היתרונות הנוספים של מצברי שנפ לרכב הם: ראשית כל, ההתאמה שלהם לאקלים הישראלי וזאת בשל העובדה שהם למעשה פיתוח מקומי. מצברי שנפ פועלים בצורה תקינה גם בתנאי אקלים מורכבים. עוד יתרון הוא המחיר של מצברי שנפ שנוח יחסית. חשוב לדעת כי מצבר שנפ איכותי ניתן להזמין מכל מקום בארץ וחשוב לבחור את המקום הנכון לרכוש בו את המצבר המדובר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר