דנטלי פרסונלי – מרפאת השיניים המובילה בטיפולי שורש מתקדמים

במרפאת השיניים בירושלים דנטלי פרסונלי תוכלו ליהנות מטיפול שורש אפקטיבי מקצועי ומתקדם אשר מטפל באופן יסודי ביותר בשורשי השן, בעצם הלסת וברקמות הרכות שמקיפות אותה על מנת להגיע לריפוי מלא של השן וסביבתה (בריאות)

דנטלי פרסונלי – מרפאת השיניים המובילה בטיפולי שורש מתקדמים

טיפול שורש הינו טיפול שיניים עמוק המגיע עד לשורשי השן במטרה להציל את השן ולמנוע את עקירתה גם כשהזיהום חודר לכל עומקה. במרפאת השיניים בירושלים דנטלי פרסונלי תוכלו ליהנות מטיפול שורש אפקטיבי מקצועי ומתקדם אשר מטפל באופן יסודי ביותר בשורשי השן, בעצם הלסת וברקמות הרכות שמקיפות אותה על מנת להגיע לריפוי מלא של השן וסביבתה, להציל את השן הטבעית מעקירה ולהמנע מכאבים וזיהומים קשים החוזרים ונשנים.

מרפאת דנטלי פרסונלי – המרפאה המובילה בטיפולי שורש מתקדמים

דנטלי פרסונלי - מרפאת שיניים

מרפאת השיניים דנטלי פרסונלי הממוקמת בירושלים ומנוהלת על ידי ד"ר שרית אברהם הינה מרפאת שיניים שמתייחסת לכל לקוח כאל בן משפחה ומקפידה על טיפול הוליסטי המתחשב באורח חייו, סגנון החיים וההרגלים של כל אדם במהלך הטיפול כדי לאבחן לעומק את הסיבה להופעת בעיות השיניים, אשר פעמים רבות מקורן אינו בשן עצמה אלא בתזונה לקויה, עישון, שתיית אלכוהול מופרזת, חיים מלאי סטרס ולחץ, שינה לא טובה ועוד. כאשר כוללים ביחד את כל הגורמים להופעת בעיית השן, ניתן למצוא פתרון של אמת לבעיות שמהן אתם סובלים ולאפשר לכם לחזור לפה מלא שיניים יפות, בריאות ללא כאבים מיותרים וללא מחלות. אם גם אתם סובלים מבעיות שיניים או מבעיות חניכיים, פנו עוד היום אל ואנו נחזיר לכם את החיוך.

מהו טיפול שורש?

טיפול שורש הינו טיפול המתבצע על ידי ד"ר שרית - טיפולי שורש במקרים שבהם העששת, רובד החיידקים המזיק, חדרה עד לעומק השן, אל תוך השורשים, עצם הלסת והחניכיים שמקיפים אותה ויצרו דלקת מכאיבה ביותר אותה ניתן לתקן רק באמצעות פתיחת תעלות השורש, הוצאת החלק הרך הנקרא מוך השן אשר נגוע בחיידקים ולמעשה כבר אינו חי יותר, חיטויים באופן אופטימלי וחיטוי כל סביבת השן לרבות הרקמה המינרלית ( ממנה עשויים שורשי השן ) עצם הלסת ורקמות החניכיים אשר החיידקים התמקמו גם בהן. לאחר ניקוי וחיטוי יסודי ומיטבי ניתן לאטום את השן, להתקין לה כתר להשלמתה, ומעתה והלאה תוכלו ליהנות מן השן הטבעית שלכם לאורך שנים ארוכות ורבות.

מה קורה אם לא מטפלים בשן הזקוקה לטיפול שורש?

שן הזקוקה לטיפול שורש בדרך כלל תכאב מאד. הסיבה לכך היא שהחיידקים חדרו עמוק דרך הרקמה המינרלית הקשה של השן אל תוך החלק החי והרך הנקרא מוך השן, ופגעו בכלי דם ועצבים הנמצאים שם. הכאב העז יכול להפריע לכם מאד ולא יחלוף גם אם תקחו משככי כאבים למיניהם, להיפך, הוא רק ילך ויחמיר, ידביק את עצם הלסת הצמודה לשן, יפגע ברקמת החניכיים שתתנפח ותהפוך דלקתית, ועלול להתפשט לשיניים הצמודות ולזהם גם אותן, מה שיצריך טיפול מורכב יותר וגם יקר יותר. כמו כן, הזנחה ממושכת של שיניים חולות עלול לגרום למצבן להפוך בלתי אפשרי לטיפול שורש, ומכאן שהפתרון היחיד יהיה עקירתן. אובדן שן טבעית היא מצערת מאחר ותצטרכו להשלימה בתהליך יקר וממושך יותר של השתלת שן. לכן בכל מקרה של כאבי שיניים, אל תדחו את הטיפול או תוותרו עליו, הקדימו והגיעו מהר ככל הניתן לטיפול מהיר ואיכותי שיחסוך לכם כסף, כאבים, את קושי לאכול ולשתות וימנע התדרדרות וגרימת נזקים חמורים יותר לפה שלכם

מהו טיפול שורש מתקדם?

מרפאת השיניים דנטלי פרסונלי דואגת להתעדכן כל העת בחידושי רפואת השיניים ובמכשירים העדינים והמתקדמים ביותר אשר מונעים כאב, מקצרים את משך הטיפול והופכים אותו ליעיל ומועיל יותר. בדרך זו ניתן לבצע טיפולי שורש מתקדמים אשר פותרים את הבעיה אחת ולתמיד ומונעים הישנות הדלקת וצמיחת כיסי חיידקים בדיוק במקום שבו כבר טיפלתם בעבר. באמצעות טכניקת שביל הריפוי בטיפולי שורש לא רק מסלקים את שכבת החיידקים ואוטמים את השן, אלא דואגים לחיטוי מלא ומיטבי של כל סביבת השן החולה, מסייעים לריפוי ולהחלמה, ורק אז מסיימים את הטיפול בהצלחה. להלן השלבים של שביל הריפוי בטיפול שורש מתקדם:

1. הסרת חלקי השן הנגועים בעששת – השלב הפותח הינו הסרת כל חלקי השן אשר הפכו נגועים בעששת ומכילים חיידקים מזיקים. בטיפול שורש החלקים הנגועים עשויים לכלול גם את תעלות השורש של השן, ולכן יש צורך במכשור מתקדם המנקה היטב גם את התעלות המעוקלות והדקיקות ביותר.

2. ניקוי תלת מימדי – ניקוי זה של תעלות השורש של השן מתאפשר בזכות מכשור מתקדם המסוגל להתאים את עצמו לעובי התעלה ובנוסף להיות גמיש דיו כדי להתפתל ולהתעקל לתוכה על פי התוואי שלה. בדרך זו לא ייוותר חיידק אחד חי בתוך התעלה וכל הרובד הנגוע יוסר בהצלחה.

3. החדרת גז אוזון – גז האוזון ידוע בסגולותיו לחטא, להשמיד חיידקים, לעודד ריפוי והתחדשות ולהקל על תסמיני פציעה. כאשר מחדירים את הגז לתוך תעלות שורשי השן לאחר הסרת רובד החיידקים מן החלק הרך, המוך, ניתן למעשה להשמיד גם את החיידקים אשר חדרו לרקמה המינרלית הקשה של השורש אותה אנחנו לא רוצים לשרוט או לפגוע באמצעות מקדחים. באמצעות שימוש בגלים אולטרסוניים הגז מצליח לחדור גם דרך השכבה הקשה יותר, ומשם גם לעצם הלסת ולרקמת החניכיים המקיפים את השן החולה, ומחטאים גם אותם לריפוי מלא של איזור השן.

4. מריחת משחה עשירה בסידן – לאחר שכל החיידקים חוסלו וכל איזור השן נקי, הגיע הזמן לעזור לאיזור להחלים ולהתרפא. באמצעות מריחת משחה עשירה בסידן, הרקמה המינרלית והעצם יספגו את המינרלים החיוניים לבנייתם מחדש, יבריאו ויחלימו מהר יותר, ולא יאפשרו לכיסי חיידקים חדשים להתפתח בתוכם. בשלב הזה תיאטם השן בכתר זמני.

5. איטום השן ושיקומה – לאחר שהושגה המטרה של חיטוי וריפוי השן וסביבתה, יגיע הזמן לשקם אותה. על גבי השן שאיבדה מעט מן החומר הטבעי שלה, יולבש כתר כדי להשלימה וכדי לתת לה מראה טבעי בדיוק כפי שהיתה. בדרך זו, השן יכולה להשאר בפה שלכם לעוד שנים ארוכות ורבות ולא להטריד אתכם יותר.

האם ישנם מצבים שבהם לא ניתן לעשות טיפול שורש?

למרבה הצער, ייתכנו מקרים שבהם טיפול שורש לא יוכל להועיל. בדרך כלל מדובר במצבים שבהם השן ניזוקה עד כדי כך ששורשי השן כבר נשברו או אוכלו על ידי החיידקים, ואין מנוס מלעקור את השן. על מנת להמנע ממצב זה חשוב להגיע מוקדם לטיפול, ולא לנסות לדחות אותו באמצעות משככי כאבים או תרופות סבתא למיניהן.

מדוע לפנות דווקא למרפאת דנטלי פרסונלי?

מרפאת דנטלי פרסונלי מעניקה לכל לקוח יחס חם ושירות מכל הלב. הטיפול הינו טיפול הוליסטי המתחשב בכל ההיבטים הרפואיים של האדם, באורחות חייו ובסגנון החיים שלו. כאשר אדם מגיע עם בעיות שיניים או חניכיים למרפאה, נשאף להבין לעומק מדוע למעשה יש לו בעיות שיניים וחניכיים מלכתחילה, האם מדובר בתזונה לקויה? בעישון? בשחיקת שן ובחריקת שיניים? האם יש לו גם בעיות נוספות כגון ריח רע מהפה או נחירות ודום נשימה בשינה? כל התופעות הללו עשויות להיות קשורות ואשר נובעות ממקום אחד, אשר טיפול יעיל וממצה בו יכול לפתור אחת ולתמיד את בעיות השיניים והחניכיים ולהחזיר לכך את החיוך לפנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר