העמותה שמכניסה אור לחייהם של הילדים חולי הסרטן ומשפחותיהם

עמותה של מתנדבים בניהולה של ולדיסלבה פיצ'קובסקי שמשנה סדרי עולם. העמותה מאתרת את הילדים החולים הזקוקים לסיוע, ומסייעת להם בכל מה שהם צריכים (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: פיקסלס)

התמודדות עם מחלת הסרטן אינה פשוטה, בטח כאשר המציאות המוכרת נעלמת כלא הייתה. המצב הופך להיות סבוך בהרבה כאשר מדובר על ילדים חולי סרטן, חלקם הגדול קטנים וחסרי ישע. המשפחה היא עמוד התווך של הילדים החולים, עליה הם נשענים לכל אורך הדרך. אך גם המשפחה האוהבת מגיעה למצב של שחיקה, בשלב הזה נכנסת לתמונה עמותת "אלופי העולם". עמותה של מתנדבים בניהולה של ולדיסלבה פיצ'קובסקי שמשנה סדרי עולם. העמותה מאתרת את הילדים החולים הזקוקים לסיוע, ומסייעת להם בכל מה שהם צריכים. החל מסלי מזון, דרך ימי כיף ועד לסבסוד הוצאות על תרופות וטיפולים רפואיים. ברגע שיש מי שעוזר ומסייע, כל הנטל לא יהיה מוטל רק על כתפיהם של בני המשפחה.

המחלה מופיעה כרעם ביום בהיר

הבעיה העיקרית עם מחלת הסרטן היא שהמחלה מופיעה ללא שום התראה ובלי היכולת להתכונן לקראתה. ילדים רבים שחייו שגרת חיים מלאה ומשמחת, מוצאים את עצמם מתנתקים מהסביבה המוכרת. הם נכנסים למציאות בה הטיפולים הופכים לשגרה, והיכולת לעשות את מה שהם אוהבים נעלמת. עמותת "אלופי העולם" מנסה כמיטב יכולתה לשמר אצל אותם ילדים את השגרה האהובה והרצויה. העמותה מוציאה ילדים חולי סרטן לימי כיף מגוונים, כאלה שמחזירים להם את התקווה ואת החיוך. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מעידה כי עד כה העמותה הוציאה לפועל עשרות ילדים חולי סרטן לימי כיף רבים.

הזדמנות להיוולד מחדש

הסרטן מהווה נקודת מפנה קריטית, ובעיקר תלוי איך אתם רואים את המציאות ביום שאחריו. כל מי שחולה בסרטן חייב להאמין באמונה מלאה כי יש לו סיכוי להחלים, גם אם הוא נמוך. מעבר לעניין הזה, הדברים אותם לומדים במהלך התקופה הזו עשויים לסייע רבות בהמשך הדרך. עמותת "אלופי העולם" מסמנת את המסלול הנכון בזכות עשרות המתנדבים שנמצאים בה. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מספרת כי הסיבה העיקרית שבגינה היא הקימה את העמותה הייתה העניין הזה. השאיפה כי כל ילד שחלה בסרטן יבין כי אפשר למצוא גם את חצי הכוס המלאה במציאות הנוכחית.

עוזרים במגוון מישורים

העזרה של עמותת "אלופי העולם" אינה מסתכמת רק בעזרה מוראלית, אותה בני המשפחה היו יכולים לתת. העמותה מסייעת בכל מה שנוגע להוצאות הכספיות המגיעות עם המחלה. משפחה ממוצעת תתקשה מאוד לעמוד בהוצאות הללו, חלקן הגדול קורס ומתקשה להשתקם מכך. ולדיסלבה פיצ'קובסקי שמעה עשרות רבות של סיפורים על משפחות שהסרטן גמר אותן לגמרי. השאיפה הבסיסית היא להביא את המשפחה למצב בו היא רואה את האור בקצה המנהרה. ברגע שכל בני המשפחה שותפים לאותה ההרגשה, אין סיבה שההחלמה לא תגיע העזרה של עמותת "אלופי העולם" באה לידיי ביטוי בהוצאות כספיות, הזמנה לימי כיף, סבסוד סלי מזון וכל דבר נוסף שהמשפחה זקוקה לו.

התרוצה שלכם עושה את ההבדל

באיזה שלב אתם נכנסים לתמונה? האמת היא שזה בכלל לא מסובך. הסיוע שלכם בא לידיי ביטוי בתרומה אותה אתם נותנים בהתאם ליכולתכם. אף אחד לא אומר לכם כמה לתרום או באיזה אופן לבצע את התרומה. ולדיסלבה פיצ'קובסקי יחד עם צוות המתנדבים המדהים של העמותה דואגים להעביר את הכסף למקום הנכון ביותר. עמותת "אלופי העולם" מציעה מגוון רחב של דרכים לתרומה, אתם יכולים לבחור את הדרך שמתאימה לכם. זו שתאפשר לכם להיות במקום בו תרגישו תחושת סיפוק, שעשיתם את אשר מוטל עליכם. אין דבר יותר משמח מאשר לראות ילד קטן מקבל עוד תקווה לחיים.

הגדלת מספר הילדים המקבלים סיוע

מהי השאיפה הגדולה ביותר של העמותה ושל כל העוסקים במלאכה? ולדיסלבה פיצ'קובסקי סיפרה לו פעם כי היא רוצה להגיע למצב בו בתי החולים מתרוקנים מילדים חולי סרטן. שלא נצטרך לראות באותן מחלקות אונקולוגיות ילדים שרק מתחננים לחזור לחיים שהיו להם קודם לכן. החלום הזה אפשרי, השאיפה הזו היא שאיפה ברת השגה. מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיכנס לאתר העמותה ולתרום. הצוות כבר עובד על מנת להגדיל את כמות הילדים שמקבלים סיוע מעמותת "עמותת אלופי העולם". בכל שנה מחדש מצטרפים עוד עשרות ילדים לרשימה של עמותת אלופי העולם בפייסבוק שכבר החלימו וניצחו את מחלת הסרטן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר