התחדשות ושינוים

קבוצת גל אורן: שרה גל פורשת, מאיר גל יחליף

התחדשות בקבוצת גל אורן: שרה גל פורשת ממעורבות בחברה, מאיר גל יחליף את מקומה וייכנס כשותף פעיל בקבוצה. "יתרום מניסיונו וקשריו למשרד וללקוחותיו" (פרסום)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מאיר גל, תמונת ארכיון (צילום: כיכר השבת)

למעלה מעשור שמשפחת גל ואורן אלימלך שותפים בקבוצת הפרסום המגזרית הגדולה בישראל bsd. היום (חמישי), הודיעו בקבוצה על פרישה ועל התחדשות.

שרה גל על פרישתה ממעורבות פעילה במשרד, ועל כניסת בנה, מאיר גל במקומה.

מאיר גל, בעל ניסיון של מעל 15 שנה בעולם התקשורת החרדי מכר לאחרונה את האתר בחדרי חרדים, ניהל קמפיינים פוליטיים רבים וישמש כשותף פעיל ומנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה.

אורן אלימלך שימשיך לשמש כמנכ"ל הקבוצה כינס את צוות המשרד והביע את הערכתו הרבה לגב' שרה גל על שנים ארוכות של עבודה משותפת, ובירך את מאיר על כניסתו לקבוצה: "מאיר יתרום מניסיונו וקשריו למשרד וללקוחותיו, וכניסתו תהווה בשורה לפיתוח והתחדשות המשרד לעולמות נוספים".

אורן אלימלך (צילום: גל אורן לרנר)

בשנים האחרונות, המנכ"ל אורן אלימלך הוביל את הקבוצה להתפתחות וצמיחה במגזרים השונים ובערוצי פרסום חדשנים, לשינויים והתרחבות במבנה הקבוצה ולהפיכתה לקבוצת הפרסום למגזרים הגדולה בישראל הכוללת את משרד הפרסום המוביל במגזר החרדי גל אורןbsd ואת המשרד הגדול בדת"ל גל אורן לרנר bsd. זאת בנוסף לשותפות במשרד היחצ החרדי ביכלר תקשורת ובעלות על משרד הדיגיטל אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ.

קבוצת bsd מונה מעל ל 60 עובדים, בחברות גל אורן bsd למגזר החרדי בהובלת אורן אלימלך ונחום בנדיקט וגל אורן לרנר bsd בהובלת אורן אלימלך ואבי לרנר.

בין לקוחות המשרד נמנים: תנובה, מאוחדת, בנק הפועלים, ישראכרט, אל על, בתי אמנה, תנועת ש"ס, אגד, רשות הטבע והגנים, קימברלי קלארק, תאגיד המחזור אל"ה, ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר