3 דברים שלא כדאי לך להסתיר מבעלך אף פעם

כולנו חוטאות מדי פעם בהחבאת חולצה שנקנתה לא מזמן מהבעל והכחשה גורפת כי היא חדשה, אך איפה הגבול? אכן, לא צריך לספר כל דבר קטן וחסר חשיבות, אבל להעלים מידע זה גם לא יעיל (זוגיות, מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
"החולצה הזאת? לא, היא לא חדשה. קניתי אותה מזמן". (צילום: shutterstock)

לפעמים סודות יכולים להיות מהנים בזוגיות. (מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדת, לדוגמא) אבל שקרים מסוימים גורמים נזק לטווח ארוך. להלן שלושה תחומים שבהם הכנות היא האופציה היחידה:

1. החלומות הכי פרועים שלכן

"זה לא קל לחשוף משאלות כמו לעבור לגור בעיר או מדינה אחרת, או לשנות קריירה. אבל לתת לבן זוגכן פתח לחלום החיים שלכן, זו הדרך היחידה לגרום לו להתממש. לעתים קרובות החלומות של בן זוגי נראים לי מטורפים ולא מעשיים. אבל בזכות זה שהוא סיפר לי על אחד מהם (לאמץ ילד), הלכנו לטיפול בעניין, קידמנו אותו וסוף סוף נכנעתי. ואני כל כך שמחה עכשיו. אל תשתיקו את החלומות שלכן רק בגלל שבן הזוג שלכן אולי לא נמצא איתכן באותו מקום. הפכו אותם לחלומות של שניכם יחד ותראו מה קורה" - סינדי צ'ופאק, סופרת.

2. המצב הכלכלי

אתן צריכות להיות חשופות לחלוטין לגבי עניינים כלכליים עם בן הזוג שלכן. ראשית לגבי חובות, בין אם מדובר בכרטיסי אשראי או הלוואות. כמו כן, אני לא חושבת שאתן צריכות לערוך מסעות שופינג בלי לספר לבן הזוג שלכן. בסוף הוא יגלה עליהם וזה ישפיע על תזרים המזומנים לטווח הארוך של משק הבית שלכם. תזרים המזומנים הוא כמו זרימת דם; אם יש לכם כמה ליטרים של דם שדולפים, אתם יודעים שאתם חלשים יותר ולא תצליחו לרוץ מרתון ובכלל, זה הדדי, אם לא תדברו על עניינים כספיים, הוא עשוי לבזבז כספים מיותרים כאילו הכל בסדר" - מנישה ת'אקור, מנהלת אסטרטגיות עושר לנשים בסוכנות "נכסי בקינגהאם".

3. בעיות משמעותיות

בין אם האישיו הוא בעבודה שלכן, במשפחה שלכן או בבריאות שלכן, פנו אל הפרטנר שלכן. אתן הרי יודעות שהסודות יחשפו במוקדם או במאוחר. פגשתי אנשים שפוטרו מעבודתם ולא סיפרו לבני זוגם. סוגים אלה של סודות מזיקים באמת לזוגיות. כאשר אתן צריכות לחשוף משהו קשה, בקשו מבן זוגכן זמן ומרחב - "האם אתה מוכן להקשיב לי על דברים שקורים בעבודה?" או "האם אוכל לדבר איתך 15 דקות על מה שקורה עם אמי?". יתכן שיווצר לכן קונפליקט קטן כתוצאה מהשיחה עם בן הזוג, אבל זה סיכון שעליכן לקחת. אל דאגה, אתם תעברו את זה" - ד"ר סאלי פלאיין, פסיכולוגית מורשית ויועצת נישואין ממישיגן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית