מחקר חושף: אלה העבודות שעלולות לגרום התקף לב לנשים

למקום ואופי העבודה יש השפעה רבה על מצב הבריאות שלנו. מחקר שפורסם לאחרונה חושף את רשימת העבודות ששמות דווקא את הנשים בסיכון גבוה למחלות לב וכלי דם (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מתברר שללכת אחרי הלב כשזה מגיע לבחירת מקצוע לחיים עלול לעלות לכן ביוקר. מחקר חדש שנעשה על ידי מדענים מאוניברסיטת דרקסל בפנסילבניה חושף כי עבודות מסוימות מגדילות באופן משמעותי את הסיכוי של העובדות בהן לחלות במחלות לב וכלי דם.

המחקר דגם 65,000 נשים אחרי גיל המעבר, ממוצע של 63 שנה, ומצא כי העבודות הבאות משפיעות על הבריאות הלב יותר ממה שהיינו מצפות.

המשרה בעלת הסיכויים הרבים ביותר לבעיות לב היא, כמה לא מפתיע, עבודה סוציאלית, עם 36 אחוזים. מיד אחריה, עם סיכויים של 33 אחוזים לבריאות לב ירודה, עומדות הקופאיות ברשתות הגדולות.

נשים שעובדות בתחום הבריאות בתור אחיות וככוח עזר טיפולי וסיעודי בבתי חולים או לאנשים פרטיים סובלות מ-14-16 אחוזי סיכויים למחלות לב. אלה תוצאות מפתיעות, כיוון שנשים אלה שייכות, כאמור, לעולם הבריאות ומכירות את גורמי הסיכון מקרוב.

עם זאת, שלוש משרות כיכבו במחקר ככאלה שדווקא מפחיתות את הסיכון לחלות בהתקף לב והן תיווך נדל"ן וסוכנות מכירות עם שיפור של 24 אחוזים ועוזרות-מנהלים עם הפחתה של 11% בסיכוי לבעיות בריאות לב וכלי דם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית