עשו זאת בעצמכם

איך להכין בבית מפזר ריח בניחוח האהוב עליכם

במקום לכתת רגליים בחיפוש אחר הניחוח המושלם לביתכם, כזה שירחיב את ריאותיכם ולבכם, אך עדיין שאינו עולה הון וזקוק להחלפה לעתים תכופות, הכינו מפזר ריח תוצרת בית בקלי קלות (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נרות ריחניים הם דבר נהדר, אך הם יכולים להוות סכנה של ממש אם לא מטפלים בהם בזהירות, במיוחד כשמתרוצצים בבית ילדים רכים בשנים. בקבוקונים של מפזרי ריח, לעומת זאת, אינם דורשים להבות, שקעים או סוללות. החסרון: הם לא זולים ולרבים מהם יש ניחוח מלאכותי, חסר חיות ואפילו מחניק ובעוד שמותגים מובילים בשוק מציעים מגוון רחב של ארומות, קניית מפיצי ריח בחנויות שונות יכולה להיות די מגבילה.

אז במקום לכתת רגליים בחיפוש אחר הניחוח המושלם, כזה שירחיב את ריאותיכם ולבכם, הכינו מפזר ריח תוצרת בית. באופן זה תוכלו להשתמש באגרטל לטעמכם, שמתאים לעיצוב שבחרתם לארבעת הקירות שלכם, לערבב ולהתאים בין מגוון שמנים אתרים, עד שתקבלו את המיקס האידאלי.

בראש ובראשונה, הצטיידו בכל האספקה ​​הדרושה לכם להכנת מפיץ הריח. כשמדובר בבחירת כלי קיבול מזכוכית או מקרמיקה, בחרו באחד עם פתח צר בחלקו העליון שמאט את האידוי.

שנית, הכי חשוב, בחרו את סוג השמן הנכון שישמש כבסיס. שמנים מינרלים כמו שמן שקדים מתוקים או שמן חֲרִיעַ הם הפופולריים ביותר, מכיוון שהם דלילים מספיק כדי לתור במעלה פיית הכלי (או שיפודי הבמבוק) ומאפשרים לחדר להתמלא במהירות בניחוח שבחרתם.

השלב האחרון תלוי בכם: ערבבו 30-50 טיפות שמן אתרי לבחירתכם עם מעט מלח גס, שמשאיר אותו בכלי במשך זמן רב - על כל 1/2 כוס שמן בסיסי - ושפכו אותו פנימה. ערבבו היטב ותחבו כמה שיפודי עץ. לאחר שעה הפכו אותם על פיהם והחליפו אותם פעם בחודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר