באיזו תדירות צריך לכבס פיג'מות? מומחה עונה

כשהיינו ילדים, אמא לימדה אותנו לקפל את הפיג'מה ולהניחה מתחת לכרית מדי בוקר, כשסידרנו את המיטה ופעם בשבוע היא היתה מכבסת את המצעים והפיג'מה יחדיו. האם זה מספיק? לא בטוח (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם אי פעם תהיתם אחרי כמה שימושים יש להשליך את הפיג'מה שלכם לסל הכביסה? אוקיי, אז אנחנו, למען האמת, לובשים אחת נקיה בכל ערב. האם אנו חריגים? כנראה שכן, לפחות על פי מה שאנו שומעים בסביבתנו. אבל בכנות, קשה לדעת מה נכון ומה שגוי כי ניקיון הוא עניין מאד סובייקטיבי.

ובכן, דיון בנושא החל לאחרונה באתר הבריטי להורים, "מאמסנט". אישה אחת חשפה שם שגם היא, כמונו, מכבסת את בגדי השינה שלה מדי יום ביומו ומשתמשים רבים חשבו שהיא קצת מגזימה.

לדברי וריטי מאן, ראש בדיקות ב"מכון לעקרות בית טובה", פעם בשבוע זה די והותר. כן כן, בדיוק כמו שאמא לימדה אתכם, יחד עם הסדין, הציפית של הכרית והציפית של השמיכה.

"יש לכבס פיג'מה אחרי כמה לילות טובים. אם אתם מתקלחים לפני שאתם עולים למיטה, אתם יכולים להמתין כמה לילות נוספים בין הכביסות. הייתי אומרת פעם בשבוע, כל שבעה ימים".

אך כמובן שיש מקרים החורגים מהכלל של 'אחת לשבוע': "אם אתם מזיעים בשנתכם, עליכם להגדיל את מספר הפעמים", אמרה. "אם חליתם, כבסו אותה מיד בטמפרטורה גבוהה, ככל שתווית הטיפול מאפשרת".

לא יודעים מה אתכם, אנו נמשיך להחליף את הנמנמת שלנו באחת נקיה וריחנית מדי לילה ולילה, רק כך נוכל לישון בשקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר