"לא הובנתי נכון"

קריית ספר: חרדי נעצר בפעם השנייה; התעסק עם קטין

חרדי תושב מודיעין עילית, נעצר היום ע"י המשטרה, בעקבות תלונה שהוגשה נגדו, שעל פי החשד הוא התעסק עם קטין, זו כבר הפעם השנייה שהוא נעצר בעקבות מעשים מגונים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חרדי תושב מודיעין עילית, נעצר היום (שני) על ידי המשטרה, בעקבות תלונה שהוגשה נגדו, שעל פי החשד הוא התעסק עם קטין, זו כבר הפעם השנייה שהוא נעצר בעקבות מעשים מגונים.

בעבר הוגשה נגד אותו אדם כתב אישום חמור בגין התעסקות עם קטינים, כאשר בימים אלו מתגבשת עסקת טיעון, שהוא אמור להתחיל בעקבות כך, הליך של טיפול משמעותי בעצמו.

כאשר המשטרה הביאה אותו היום לדיון בבית המשפט, היא ביקשה להאריך את מעצרו עד ליום חמישי - בשל המסוכנות שלו, אך השופט החליט לשחרר אותו בתנאים מגבילים.

עורך דינו ביקש מהשופט במהלך הדיון היום: "אבקש שבית המשפט יבדוק את גרסת הקטין. כי החשד למעשה מגונה בקטין זה אין לו בכלל יסוד בגרסת המתלונן".

עוד הוסיף עורך דינו: "הלקוח שלי נחקר ומסר גרסה מלאה אתמול זה ספציפית על מפגש ספציפי עם הקטין בבית הכנסת, בנוכחות מספר אנשים שהיו שם, כאשר זו המחלוקת; הוא טוען שהוא אמר לו שישאל את אבא שלו אם הוא יכול להיות חזן בתפילה ומכאן הילד העביר את זה לאביו ואבא שלו הבין משהו אחר".

"יכול להיות", טוען עורך הדין, "שהיה אפשר לפרש את השיח שהיה ביניהם בכל מיני צורות. אך יש כאן עניין נקודתי מאוד. מה שנטען לכאורה ומה שהוטח בו בחקירה זה לא מעשה מגונה בכלל. לא הוטח בו שהוא נגע בו הוטחה בו אותו חשד שכרגע אני לא רואה סיבה להמשיך להחזיק אותו במעצר"

השופט שמע את הטענות וכתב בהחלטה שלו: "חומר החקירה בתיק הנוכחי אינו מקים חשד למעשה מגונה בקטין.
קיים חשד סביר להטרדה חמורה של קטין. יש להביא בחשבון את העובדה כי ההתנהלות בהליך זה מזכירה במידה רבה את ההתנהלות בהליך במסגרתו הוגש כנגד המשיב כתב אישום האמור מקים עילה של מסוכנות".

"אני סבור כי בנסיבות את המסוכנות ניתן לאיין באמצעות חלופה שתכלול מעצר בית לפרק הזמן המבוקש שיאפשר השלמת החקירה וקבלת החלטות על ידי הפרקליטות בהתייחס למכלול החשדות". בסיום החליט כאמור השופט לשחרר אותו למעצר בית מלא בפיקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר