בהלת ה'קורונה'

אשדוד, 04:30 לפנות בוקר - חתונה • תיעוד

לאור החמרת ההוראות מצד משרד הבריאות, בשעה 4:30 לפנות בוקר נערכה באשדוד חתונה לבת הרב שמעון שמואלי. בשעה 8 בבוקר, המשטרה התייצבה לפזר את החוגגים (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: משה פחימה)

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות לאור התפשטות נגיף ה'קורונה' וההוראה הגורפת שלא להתקהל יותר מעשרה בני אדם החל מהבוקר (ראשון), נערכו כבר במהלך הלילה מספר חתונות, שהתארגנו בתוך זמן קצר.

חתונה שהייתה אמורה להתקיים הערב בירושלים, לבתו של הרב שמעון שמואלי, מגיד שיעור מוכר בעיר אשדוד, נערכה לבסוף בדקה ה-90 במהלך הלילה - בשעה 4:30 לפנות בוקר.

בהירתמותו של איציק עמר, מנהל אולמי 'האצולה' באשדוד, ובסיוע של הרב יחיאל צוקר מנהל הסמינר והרב משה ליפשיץ - החלו לארגן את האירוע בשעה 1:30 בלילה, מאוכל עשיר ומוזיקה מקפיצה ועד כל הפרטים הקטנים.

החתונה התקיימה עד שעות הבוקר ובסיומה אף נערכה תפילת שחרית במניין למשתתפי האירוע, בסמוך לשעה 8 בבוקר הגיעו שוטרים בכדי לפזר את החגיגה.

משה פחימה, שהיה נוכח באירוע, סיפר ל'כיכר השבת': "למרות השעה וההתראה הקצרה שאנשים קיבלו בשעה 1 בלילה, האירוע היה מרגש ושמח במיוחד ולא היה ניכר כלל שמדובר במצב חירום".

יצויין כי ברחבי הרשת הופצו תיעודים רבים של חתנים וכלות שיצאו לליל כלולותיהם באישון לילה בשל המצב, ובשל ההנחיות המחמירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר