המספר מזנק

גבר חרדי בן 72 מירושלים נפטר מהקורונה

מספר חולי הקורונה בישראל ממשיך לזנק, ועומד הערב על 26 - האחרון בהם, גבר בשנות השבעים לחייו, תושב שכונה חרדית בירושלים, שהיה במצב קשה כאשר הגיע לביה"ח (ארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נגיף הקורונה בישראל ממשיך לחולל שמות, כאשר לצד העליה במספר הנשאים, יש גם זינוק במספר המתים כתוצאה מהנגיף הקטלני.

בבית החולים שערי צדק בירושלים, נפטר הבוקר (רביעי) חרדי המתגורר באחת השכונות החרדיות בעיר, שהגיע לבית החולים כשהוא מצב קשה.

בשל המצב הקשה בו הגיע, הגבר טופל בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן ונלקחה בדיקה לקורונה, והערב, חזרה התשובה והתברר כי אכן היה נשא של הנגיף הקטלני.

"אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מדוברות בית החולים.

מוקדם יותר היום הודיעו על מת מספר 22, שנפטרה במחלקת הקורונה במרכז הרפואי שערי צדק, והיא בת 69 עם מחלקות רקע קשות ומורכבות.

"צוות המחלקה העניק למטופלת טיפול רפואי ותמיכתי צמוד", נמסר מדוברות בית החולים. "אנו משתתפים בצער המשפחה".

בהמשך נמסר על מותו של חולה מספר 23, בביה"ח וולפסון. מדובר בבן 74 אשר סבל ממגוון מחלות רקע, שהיה מונשם ומורדם ובמצב קשה מאוד.

"אנו משתתפים בצערם של בני המשפחה", נמסר מדוברות בית החולים.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר בשעות הערב: לצערנו, הערב נפטרה מטופלת בת 66 בביה"ח לטיפול בחולי קורונה. המטופלת סבלה ממחלות רקע רבות ומשמעותיות. אנו משתתפים בצערה של המשפחה.

בערב עדכנו שוב מהמרכז הרפואי וולפסון כי גבר בן 66 אשר סבל ממחלות רקע קשות והיה מאושפז, מונשם ומורדם במצב קשה במחלקה לטיפול בקורונה, נפטר לפני כשעה. "אנו משתתפים בצערם של בני המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר