נתונים מעודדים

מסתמן: הסגר על השכונות החרדיות בירושלים יוסר הלילה

ממשרד הבריאות נמסר כי בשל נתוני ההדבקה המעודדים בשכונות החרדיות בירושלים ובעיר בני ברק, הסגר שהוטל יסתיים הלילה והדיון על ההקלות המדויקות ייערך רק מחר בבוקר (עדכוני קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שיחה של שר הבריאות יעקב ליצמן, שר הפנים אריה דרעי ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ולאור נתונים ראשוניים מעודדים בערים בני ברק וירושלים עם סימנים ואינדקציות חיוביים מסתמן כי הסגר על השכונות החרדיות בירושלים ובעיר בני ברק יוסר.

זאת גם בשל התחייבותם של ראשי הערים בני ברק וירושלים להמשיך ולהוציא את החולים מהעיר לבתי מלון - לפחות מחצית מהחולים הנותרים בעיר עד סוף השבוע.

בינתיים, הוחלט לקיים מתווה מקל על הערים על מנת להקל את הסגר שיסתיים הלילה בחצות ודיון מיוחד בנושא יתקיים מחר בשעה 10:00 בבוקר.

מני גירא: זו הסיבה לסגר על ירושלים

מדוברות עיריית בני ברק נמסר הערב: "אנו נמצאים בשיאו של מבצע רחב היקף לסידור אירוח והבראה במלוניות ובתי ההארחה הייחודיים שהוסדרו ע"י משרד הבריאות ופיקוד העורף, עבור חולי הקורונה תושבי בני ברק. העירייה מברכת על ההיענות הגוברת מצד חולי קורונה שנענים לסידורי האירוח וההבראה על ידינו. עד כה מאות חולים מקרב תושבי העיר כבר נענו לבקשה והאחריות הציבורית הינה מדהימה וזוכה להערכה מיוחדת של משרד הבריאות".

"בעקבות ההיענות הגבוהה בבני ברק, הודיעו היום בפיקוד העורף כי אזלו החדרים במלונות הייעודיים, ובימים הקרובים, יחד עם משרד הבריאות, יוסדרו 2 מקומות אירוח נוספים ברמת אירוח גבוהה ובכשרות גלאט מהדרין, לטובת משפחות החולים ולשלום העיר ותושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר