5 שימושים מפתיעים לגלילים של נייר טואלט ונייר מגבת

הנחיצות של נייר הטואלט ונייר המגבת בימים אלו גבוהה במיוחד. אך כדאי שתדעו שגלילי הקרטון שעליהם הם סובבים, יכולים לשרת אתכם לצרכים שונים ברחבי הבית. הנה כמה מהם (אל תפספסו)

(צילום: שאטרסטוק)

הבהלה סביב המחסור בנייר טואלט שתקפה אותנו לאחרונה, מוכיחה היטב את נחיצותו בימים אלו, כשכולנו בבית. אבל מה שאתם כנראה לא יודעים, זה שגלילי הקרטון החומים שעליהם סובבים הניירות למיניהם (טואלט / מגבת), יכולים לשרת אתכם לצרכים שונים ברחבי הבית. הצורה הגלילית שלהם הופכת אותם למועמדים מושלמים לאחסון, ארגון ועוד. המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך להעניק להם חיים חדשים.

1. צרו בסיס לאחסון אביזרי שיער

מתוסכלות מהבלגן ששורר במגירת אביזרי השיער של הבנות? כרכו גומיות שיער אלסטיות סביב צינור נייר הטואלט ותחבו סיכות על קצוותיו ותקבלו סדר ונוחיות מירביים.

2. אחסנו מסמכים חשובים

שמרו מסמכים חשובים בבטחה, ללא קמטים, על ידי גלגולם והנחתם בתוך גליל של נייר מגבת. הוא ישמור עליהם היטב כשישהו בתוך מיכל פלסטיק או במגירת עץ. בנוסף, אתם יכולים לציין בלורד על הצד החיצוני של הגליל מה יש בתוכו

3. וכבלים שונים

כבלים הם פריטים שקשה במיוחד לשמור עליהם מסודרים, אך גליל קרטון יכול לעזור. פשוט קפלו את מטעני הטלפונים או כבלי ה-HDMI שברשותכם לערימה מסודרת והניחו אותם בתוך גליל נייר טואלט. ציינו בצידו החיצוני מה הוא מכיל והניחו במקום עם גישה נוחה.

4. הכינו נרתיק לסכין

הגנו על סוס העבודה שלכם במטבח כשאתם בנסיעות או עוברים דירה, בעזרת גליל נייר מגבת. פשוט גזרו אותו, כך שיהיה ארוך יותר ב-2.5-5 סנטימטרים מהלהב. לאחר מכן, הניחו את הסכין פנימה וקפלו את שאריות הגליל המיותרות בצדדים, למעלה ולמטה והצמידו בדבק סלוטייפ.

5. ומזון לציפורים

כסו גליל בחמאת בוטנים והכניסו פנימה זרעים או אגוזים גולמיים נטולי מלח, (בדקו באינטרנט מה העופות המקומיים שלכם מעדיפים). הניחו את הגליל מעל ענף עץ בחצר וצפו בציפורים נהנות מהחטיף שהכנתם להן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר