במיוחד לתקופה זו

הטיפים שיהפכו את פינת הנטילה שלכם לכוכבת של הבית

מאז ומתמיד הבית החרדי אופיין על ידי פינת נטילת ידיים במיקום בולט ובעיצוב מושקע, אבל בימים אלו היא שימושית יותר מאי פעם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על איך לתכנן ולעצב אותה כמו שצריך (עיצוב הבית)

מינדי ויזל | כיכר השבת |
עיצוב פנים: מינדי ויזל. (צילום: שמוליק וינרייך)

בתקופה ההסטורית וההזויה הזו, בה כולנו שוטפים ידיים באובססיביות, תודו שפינת נטילת הידיים היא הכוכבת החדשה של הבית. אם כי, מאז ומתמיד הבית החרדי אופיין על ידי פינת נטילת ידיים במיקום בולט ובעיצוב מושקע וקפדני. מעיין סמל סטטוס: אמור לי כמה פינת הנטילה שלך מושקעת ואעריך כמה השקעת בשיפוץ.

כמעצבת, אני תמיד נותנת דגש בעיצוב פינת הנטילה והיא נלקחת בחשבון כבר בשלב הראשוני של חלוקת החלל וכמובן, בשלב בחירת החומרים והריצוף.

מבחינת מיקום, יהיו כאלו שיעדיפו לשבץ אותה בחלל פנימי, סמוך לחדרי הרחצה ונסתרת מהחלל הציבורי ויהיו לקוחות שיעדיפו לחשוף את פינת הנטילה לחלל האירוח ולייעד אותה לנטילת ידיים גם לפני הסעודה (בעיקר כשלא מעוניינים שהאורחים יחשפו לתהליכי הצִלחות במטבח..)

כמובן שכבר בשלב התכנון, יש צורך בהחלטה האם הברז יהיה ברז קירי (אינטרפוץ) או ברז רגיל מהמשטח. ההחלטה מתבטאת בהכנת תכנית האינסטלציה.

(מינדי ויזל עיצוב פנים)

כשתגיעו לבחור את הברז והכיור, תתקלו במגוון עצום של ברזים וכיורים בעיצובים מרהיבים. זכרו לא להתפזר ולהצמד לקונספט הכללי של הבית.

כמו כן, חשוב מאד להתאים את אורך הברז, כך שיתאים לכיור שבחרתם כשמדובר בברז קירי, או להתאים את גובה הברז לכיור כשמדובר בברז ממשטח. הדבר האחרון שאתם רוצים זו פינת נטילה שבה הברז אינו פוגע במרכז הכיור ומייצר נתזים של מים לכל עבר (והבוץ ברצפה, שומו שמים!).

(מינדי ויזל עיצוב פנים)

בחרתם ברז וכיור? מעולה.

נותר לכם לבחור חיפוי קיר. לעתים אני אוהבת להמשיך עם הריצוף על הקיר עד לתקרה ולייצר מראה קוהרנטי ואחיד, וכשהקונספט דורש, אני בוחרת בחיפוי שונה ובולט, שמייחד את הפינה ומבליט אותה מכל חללי הבית.

(מינדי ויזל עיצוב פנים)
(מינדי ויזל עיצוב פנים)

לגבי המשטח עליו יהיה מונח הכיור - אני אוהבת מאד לייצר משטח מהאריחים למראה מושלם. אם יש לכם קבלן מיומן - הוא ידע לבצע זאת.

אפשרויות אחרות למשטח הן שיש או משטח בוצ'ר, תלוי כמובן בסגנון העיצובי.

אל תשכחו להוסיף תאורת ספוטים או מנורות תלויות כדי להשלים את האווירה והכי חשוב! לברך בכוונה: "על נטילת ידיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר