איך להכין מגבונים לתינוקות בבית (ולחסוך הרבה כסף)

נתקעתם בבית בלי מגבונים ורוצים לחסוך כמה פרוטות, על הדרך? עם כמה פריטים שכנראה כבר יש לכם בארון, אתם יכולים להכין ממחטות לחות לתינוקות בעצמכם (אל תפספסו)

(צילום: שאטרסטוק)

גם אם אתם טיפוסים שזורמים לחלוטין עם החיים והכל חולף לידכם, כאשר אתם שמים לב שחבילת המגבונים האחרונה בבית חוסלה כמעט לגמרי ואתם בדיוק צריכים להחליף לתינוק, קרוב לוודאי שתחושו מעט לחוצים, חסרי אונים. אבל מה עושים כשאין אפשרות ללכת למכולת מיד (או גרוע מכך, מלאי הממחטות הלחות בה אזל)? ובכן, חברים, אתם צריכים לגלות קצת יצירתיות.

למזלכם, עם כמה פריטים שכנראה כבר יש לכם בבית, אתם יכולים להכין חבילה של מגבונים לתינוקות בעצמכם, איכותיים באותה מידה כמו הדבר האמתי. הם טובים יותר לסביבה, עדינים יותר מממחטות לחות רבות שנקנות בחנות ובעצם די קלים ליצירה. (וכבר הזכרנו את היתרון הגדול שביצירתם: תחסכו המון כסף). אוקיי, בואו נעשה את זה.

מה אתם צריכים: נייר סופג, סכין לחם משוננת, קערה גדולה או סיר, מים, סבון לתינוקות, שמן קוקוס / שקדים / זית, אריזת מגבונים ישנה או מיכל פלסטיק נקי אחר, עם מכסה.

מה עליכם לעשות: 1. חתכו בזהירות את גליל הנייר הסופג לחצי, בעזרת סכין לחם משוננת.

2. בקערה או בסיר גדול ערבבו 2 כוסות מים, 2 כפות סבון לתינוקות ו-2 כפות מהשמן הנבחר.

3. הכניסו את גליל הנייר הסופג לקערה ותנו לו השריה של 10-15 דקות, או עד שהניירות הסופגים רטובים לחלוטין.

4. הפכו את גליל הנייר הסופג ותנו לצד הנגדי השריה של עוד 10-15 דקות. עשו כך גם עם חצי גליל הנייר השני.

5. הוציאו את גליל הנייר הסופג מתערובת הנוזלים והניחו את מגבות הנייר באריזה של מגבונים ישנים או במכל פלסטיק נקי אחר.

משכו את ה"מגבונים" ממרכז הגליל כדי להוציא אחד בכל פעם.

השתמשו או השליכו את המגבונים תוך שבוע ימים - מכיוון שאין להם חומרים משמרים, מגבונים אלו לא יחזיקו מעמד כמו כאלו שנרכשו בחנות.

כמה כסף הכנת מגבונים לתינוקות תחסוך לנו?

הנה החדשות הנהדרות: הכנת מגבונים בעצמכם תחסוך לכם המון כסף. מכיוון שאתם משתמשים בפריטים שכנראה כבר יש לכם בבית, הכנת מגבונים בעצמכם היא בעצם חינמית.

כעת, השוו אותה למגבונים שנרכשו בחנות. נניח שאתם קונים מדי שבוע שני מארזים של חפיסות מגבונים מוכנים, שכל חבילה בהם מכילה כ-64 יחידות. מארז אחד בודד עולה בסביבות 15 ש"ח. אם תכינו מגבונים משלכם במשך שנה, תחסכו כ-1500 ש"ח. לא רע, אה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר