אאא

כדי לתת תובנות לעסקים שמתמודדים עם חזרה לשיגרה ומנסים לצמוח ולהשאיר את הראש מחוץ למים, ראיינו את שי ומירב יהב, הבעלים של סוכנות הפרסום והשיווק "770 דיגיטל - המומחים בדיגיטל למגזר החרדי" .

'ערוץ ניצוצות של קדושה', הקורסים הדיגיטלים של ה'קמפוס הקולינרי', 'סיעור מוחות' בלמידה מרחוק, הם רק חלק מהפרוייקטים והקמפיינים החדשים ש 770 דיגיטל העלו בחודש האחרון וכבר זכו להצלחה עצומה, צפויים לעלות רבים נוספים שנמצאים בשלבי בנייה.

מתנה לגולשי כיכר - "איך להביא אלפי לקוחות חרדים דרך האינטרנט" – להורדת המדריך לחץ כאן>>

אז איך משאירים את הראש מחוץ למים בזמנים כגון אלו?

שי: הבעיה מתחילה בשאלה - ואני אסביר: המשק אכן עבר טלטלה עצומה וכואבת, דווקא בגלל זה, המחשבה לא צריכה להיות 'להשאיר את הראש מחוץ למים' ומונחי הישרדות נוספים כגון אלה, כי הם נקודת מוטעית. 

חייבים לעשות סוויטש של 180 מעלות ולהבין בפשטות שהעולם השתנה ולפי התחזיות שהוא כבר לא יחזור לקדמותו, לכן צריך להסתכל אל המציאות כחדשה וליזום את השירותים או את הדרך להציע אותם בהתאמה לצרכים החדשים שנוצרו. זו התורה כולה על רגל אחת.

איך אתה ממליץ לעסק לשווק את עצמו בתקופה הזו – כשאנשים רבים מחוסרי עבודה ואין ביקוש? מי יקנה?

שי: ''אין ביקוש?'' 

-תלוי על מה. 

יש מוצרים שיש להם המון ביקוש, דווקא עכשיו.

אבל הנקודה האמיתית היא 'התאמה אסטרטגית'. 

אנחנו מלווים עסקים להבין איך לעשות 'התאמה אסטרטגית' נכונה לתקופת החדשה, שנוצרה בעקבות משבר הקורנה וממשיכה איתנו, 

כי גם הלקוחות וגם העסקים מגלים לאט לאט שהם יכולים לנהל חיים שלמים מול המחשב בנעלי בית', הלקוחות טעמו את הטעם הזה והם ימשיכו לרצות ממנו עוד ועוד, זה אומר שנוצרה כאן צרכנות חדשה!

העסקים החכמים שידעו כיצד להנגיש נכון את השירותים שלהם, הם אלה שישרדו וינצחו גם את הגדולים ביותר.

אחרי ה'התאמה האסטרטגית', כלומר כשאנחנו מבינים איך המוצר או השירות עונה על הצרכים החדשים שיש בשוק, 

אנחנו משווקים אותו באינטרנט באופן שייבנה נכס לטווח ארוך לעסקים – 

בונים מאגר לרשימות תפוצה, שיווק חוזר וקהל עוקבים נאמן שרוכשים שוב ושוב...

כך אנחנו מצליחים להגדיל את המכירות אפילו יותר ממה שהיה לפני תקופת הקורונה!

אנחנו יודעים איך לתרגם רשימות התפוצה והאנשים שמצטרפים - לכסף. 

איפה המגזר החרדי בתוך כל זה? 

הנתונים מראים שהעולם עשה קפיצה ענקית לכיוון ה'אונליין' בכל מה שקשור לקניות וצרכנות, בתוכו גם המגזר החרדי, אם עד היום היו משפחות ללא אינטרנט, כיום רואים שרוב משקי הבית משתמשים במחשב, בנייד, בטאבלט וכו...

אין ספק שגם ימשיכו במגמה זו ואדרבה, הצריכה תגדל בהתאם.

אולי אפשר פשוט להמשיך לשווק כרגיל ?

מירב: צריך לקחת בחשבון שלכל בחירה יש מחיר, מי שלא ישווק במקום הנכון ובזמן הנכון ללקוחות שלו – כלומר באינטרנט, או ייכנס לשנת חורף, בזמן הזה, המתחרים יכבשו את השוק והוא עלול למצוא את עצמו בתחתית שרשרת המזון ולהפסיד פעמיים מהמשבר.

תשקיעו עכשיו במערך שיווק באינטרנט ותהפכו את המוצר שלכם לנכס דיגיטלי על ידי שתתאימו לביקושים החדשים שנוצרו, לאופן הצריכה ורכישה החדש, כי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מאחור.

המחירים בשיווק באינטרנט עדיין זולים יותר כי עסקים עדיין לא התאוששו, אבל בקרוב זה יקרה ואז יתכן ותהיה עלייה גדולה.

אנו קוראים לבעלי עסקים חכמים, ליצור איתנו קשר ולקבל שיחת ייעוץ חינמית על איך לשווק את השרות/מוצר שלכם בצורה נכונה באינטרנט.

  • אל תפספסו, אנחנו נותנים את המדריך שלנו באהבה למי שמגיע דרך כיכר השבת:  "איך להביא אלפי לקוחות חרדים דרך האינטרנט" –  להורדת המדריך לחץ כאן>>

 לתיאום פגישת מתנה לבניית אסטרטגיה  ל - 10 הפונים הראשונים לחצו כאן >>

הקמנו יוזמה שאנחנו עושים כדי לעזור לקדם את המגזר החרדי להצליח ולקבל את הכלים הכי טובים!

  • 10 הפונים הראשונים לפגישה אסטרטגית בשווי 899 ₪ במתנה ללא עלות -

בפגישה:

  • נאפיין וננתח את העסק שלך

  • נציב יעדים ומטרות

  • נבנה אסטרטגיה שתביא אלפי לקוחות פוטנציאלים דרך האינטרנט לעסק שלכם בזמן קצר

הפגישה מתאימה לבעלי עסקים ש:

  • רוצים להפסיק את התסכול של מחסור בלקוחות ולייצר זרימה קבועה של לקוחות חדשים ואיכותיים לעסק

  • להגדיל הכנסות ולהיות מוכנים גם לתקופות חלשות

  • לפעול להביא הרבה לקוחות בלי להשקיע לחינם על פרסום שלא עובד 

  • רציניים ומוכנים להשקיע 

לתיאום פגישת מתנה לבניית אסטרטגיה  ל - 10 הפונים הראשונים לחצו כאן >>

נ.ב 

לא מתאים למי שחושב בקטן ובטוח שבלי לעשות דבר הלקוחות יגיעו לבד

 "770 דיגיטל" משווקים את המותגים הגדולים במגזר החרדי כגון: חברת טעמן מזון בע"מ, חברת מיקוד, חברת ג'ונסון וג'ונסון ועוד...