4 פעולות שיגרמו למכונת כביסה להחזיק שנים ארוכות

רכישת מכונת כביסה דורשת השקעה כספית רצינית - כזו שמחזירה את עצמה, בהתחשב בזמן שהיא חוסכת לנו. כדי להגן על השקעה זו, אנשי מקצוע נותנים את עצותיהם לגבי שמירה על מכונת הכביסה (נקיון וארגון)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כמו עם כל מכשיר גדול, כדי לרכוש מכונת כביסה נדרשת השקעה כספית רצינית - כזו שבדרך כלל מחזירה את עצמה, בהתחשב בזמן שהיא חוסכת לנו ובכך שהיא מנקה לנו את הבגדים במינימום מאמץ. כדי להגן על השקעה זו, פנינו אל המקצוענים בחברת LG כדי לקבל את עצותיהם לגבי תחזוקת מכונת הכביסה.

לורה ג'ונסון, אנליסטית צרכנים, מחקר ופיתוח בחברת LG Electronics, אמרה לנו בדיוק מה עלינו לעשות תמיד + מה אסור לעשות - כדי שהמכשיר הזה ישמש אותנו נאמנה במשך שנים רבות. להלן הדרכים להאריך את חיי מכונת הכביסה שלכם:

1. נקו את מכונת הכביסה שלכם

בדיוק כמו שניקוי מדיח הכלים שלכם יכול לגרום לכלים שלכם לנצנץ ולמכשיר להחזיק זמן רב יותר, כן הדבר עם מכונת הכביסה שלכם. מכונת כביסה נקייה לא רק מנקה את הבגדים שלכם, אלא גם עוזרת לתחזוק המכשיר.

עקבו אחר הצעדים הללו לניקוי יסודי והמכונה שלכם תחיה שנים רבות וטובות.

2. הוציאו בגדים רטובים בהקדם האפשרי

השארת בגדים רטובים במכונת הכביסה לא רק מזיקה להם, אלא גם למכשיר עצמו. כדי למנוע צמיחת עובש וטחב בתוך המכונה, נסו תמיד להסיר פריטים בהקדם האפשרי, לאחר סיום מחזור הכביסה.

3. בדקו את הכיסים שלכם

משתדלים לרוקן את הכיסים של מכנסי הילדים לפני שאתם זורקים אותם למכונת הכביסה? נפלא. אבל האם ידעתם שדילוג על שלב זה יכול להזיק למכשיר שלכם? "פריטי מתכת כמו מטבעות ומפתחות עלולים לפגוע בחלק הפנימי של מכונת הכביסה, לכן הקפידו לבדוק את הכיסים שלכם לפני שאתם מפעילים מכונה", אומרת ג'ונסון.

אם שכחתם לעשות זאת, בשגגה, הקפידו לנקות את התוף של מכונת הכביסה, שנועד לתפוס את הפריטים האלה.

4. אל תשתמשו בכמות גדולה מדי של אבקת כביסה

חומר ניקוי רב יותר לא ממש ינקה את הבגדים שלכם. מלבד השארת שאריות סבון על הבגדים שלכם, ג'ונסון מציינת כי כמות גדולה מדי של חומר ניקוי יכולה למעשה ליצור ריח רע מתמשך במכונת הכביסה שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר