"שמירה על שמירה"

הרבי מקרלין הורה לחסידים: לסגור את כלל מוסדות החינוך

ב'קרלין' - בה כידוע החמירו בהוראת האדמו"ר מעבר לנדרש, מראשית הקורונה - פרסמו היום הודעה על סגירת כלל מוסדות החינוך ברחבי הארץ, והמלצה לחזור למנייני מרפסות • המכתב המלא (אנ"ש)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית המדרש קרלין (צילום: באדיבות המצלם)

בשל נגיף הקורונה ההולך ומתפשט, הוחלט בחסידות קרלין להחמיר שוב בהנחיות עבור החסידים, ואף לסגור את כלל המוסדות של החסידות ברחבי הארץ, כפי שנהגו בחסידות בגל הראשון.

במודעה שיצאה לכלל החסידים נכתב בהוראת האדמו"ר כי היות ובימים האחרונים התרבו מספר הנדבקים, על כן יש לציית לרשימת ההוראות הבאה:

א. על כל אחד ואחד להישמר ולהוסיף שמירה על שמירה ביתר שאת בכל מה שאפשר, שלא יבוא חס ושלום להזיק אחרים, ולבל יוזק הוא עצמו, ובפרט בעת היציאה לתפילה או לעבודה.

ב. על כל אחד ואחד לחבוש מסיכה קשורה היטב שמכסה את הפה ואת האף, ואין להורידה עד אשר שבים הביתה.

ג. כלל המוסדות, תלמודי תורה, ישיבות קטנות, ישיבות גדולות, כוללי אברכים, סמינרים, גנים, יסגרו לעת עתה ויעברו ללמידה מרחוק באמצעות המערכת שהוקמה.

ד. בתי המדרש של החסידות ישארו פתוחים לצורך תפילה בלבד, באמצעות מקסימום 20 איש במניין, וכי לאחר התפילה אין להישאר בבית המדרש לשום צורך אחר.

ה. כדאי ומומלץ מאד לחזור ולקיים מנייני תפילה באמצעות תפילה במרפסות לפי ההנחיות וההוראות.

ו. אין ללכת להתארח אצל ההורים או בבתים של אחרים, ויש לנהוג כפי ההוראות שהונהגו בחג הפסח האחרון.

ז. יש להימנע עד כמה שניתן מלהשתתף בשמחות, וכן בעלי השמחה נקראים להזמין כמה שפחות אנשים, ולערוך את השמחה בצורה מצומצמת ביותר.

ח. על אנ"ש מגיל 60 ומעלה, או אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון, או אנשים חייבי בידוד, להימנע מלצאת מהבית לתפילות, טבילה במקווה, או לבוא בתוך הקהל, וכי עליהם להתפלל בשטחים פתוחים בלבד, לפי ההנחיות והאזהרות של משרד הבריאות.

יצוין כי גם בגל הראשון, הייתה חסידות קרלין מראשוני המחמירים בכל מה שקשור בהישמרות מפני נגיף הקורונה, וכעת - קצת יותר מחודש אחרי שנפתחו בתי הכנסת ומוסדות הלימוד, שבים בקרלין לפעול שוב במתכונת חירום ומורים על סגירת המוסדות.

(המודעה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר