צ'ק חודשי

רוצים לזכות ב-120,000 ₪ במתנה?

כל הפרטים על ההגרלה שמשגעת את המדינה ● 'נותנים כוח' לילדים המיוחדים וזוכים בשנה שלמה של רוגע כלכלי ● הפלוס הגדול: אתם יכולים לבחור איך ומה לעשות עם הכסף (הגרלה)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מי מכם מתנגד לצ'ק חודשי של 10,000 ₪ למשך שנים עשר החודשים הקרובים? או אולי 120,000 ₪ בפעם אחת אם זה מה שאתם מעדיפים... עזבו אתכם ממשכנתא, שכירות, ארנונה, קניות בסופר ושאר הדאגות הכלכליות.

עכשיו, ההזדמנות הזו קרובה מתמיד. ארגון החסד 'נותנים כוח' מכריז על הגרלה מיוחדת פלוס לתורמי הארגון, במסגרתה יוגרלו 120,000 ₪ שיחולקו לזוכה המאושר. והסכום הזה הוא לפני כל הפלוסים...

הזוכה המאושר יכול לבחור אם לקחת את כל סכום הזכייה על סך 120,000 ₪ בפעם אחת, או לקבל בכל חודש 10,000 ₪ הפרס הגדול כולל גם גיפט קארד ברשת איקאה על סך 5,000 ₪. גיפט קארד של רשת "מחסני חשמל" על סך 5,000 ₪ וכרטיס רכישה ברשת שופרסל ע"ס 10,000 ₪! בסך הכל עוד 20,000 ₪ שיבטיחו לכם שנה כלכלית רגועה ונוחה מאוד, כך שאם תרצו להשתמש בכספי הזכייה לצורך שיפוץ או חופשה, תוכלו לעשות זאת ללא כל חשש.

כמה זה עולה לנו? ובכן. תמורת עלות של שעת התנדבות וערכת פעילות לילד המיוחד, תקבלו כרטיס בודד בעלות של 70 ₪ בלבד. תרומה של 120 ₪ תזכה אתכם בשלושה כרטיסים להגרלה, 120 השקלים ישמשו לצורך שעת מתנדבת ושהות במועדונית הטיפולית. תרומה של 180 ₪ תזכה אתכם בששה כרטיסים ובכוס אישית עם הקדשה.

ואם אתם רוצים ללכת על כל הקופה, תוכלו לרכוש 35 כרטיסים להגרלה של השנה, וזאת בעלות של 70 ₪ לחודש, כפול 12 חודשים. העלות הזו תממן שהות של ילד מיוחד במחנה הקיץ, כולל ערכת ציוד רפואי ואתם תקבלו מלבד הכרטיסים, גם כוס אישית עם הקדשה, וארוחת בוקר זוגית מפנקת ב'קפה-קפה'.

בארגון 'נותנים כוח' משתדלים -פשוטו כמשמעו- לתת כוח לילדים המיוחדים. הארגון פעיל בקרב ילדים הלוקים באוטיזם, פיגור ותסמונת דאון ברמות שונות. ב'נותנים כוח' הציבו לעצמם יעד: להקל עד כמה שניתן על הילדים המיוחדים ועל משפחותיהם, וכל זה בהתנדבות גמורה.

בין היתר עורכים בארגון פעילויות שוטפות עם הילדים במועדוניות, עם צוות מתנדבות רחב במיוחד, בכל חודש יוצאים כ-45 ילדים מיוחדים לשבת נופש מיוחדת עבורם. שבת שבה הם צוברים כוח ואוגרים כוחות בחזרה אל השגרה. גם במהלך חגי השנה מלווים המתנדבים המסורים של הארגון את הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

בנוסף לכך בכל שנה ישנו מחנה נופש מיוחד שבו נוכחים כ-120 ילדים, מחנה הנופש נמשך כשבוע וחצי וכולל פעילויות רבות וכרוך בהכנה לוגיסטית מתקדמת, על מנת לאפשר לכל ילד את הנוחות המרבית שהוא זכאי לה.

ב'נותנים כוח' מבקשים להודות לגב' יוכי פינקלר ז"ל, שהקדישה את חייה לטיפול ועזרה בילדים מיוחדים ובני משפחותיהם. הגב' פינקלר ז"ל נפטרה ללא ילדים, היא הורתה כי רכושה יוקדש למיזמי צדקה שמטרתם לעודד תרומות. למעשה, הפרס הגדול של הגרלה מיוחדת פלוס הוא מעיזבונה של הגב' פינקלר ז"ל, כך שכל כספי התרומות מגיעים אכן לילדים המיוחדים.

אז למה אתם מחכים? יש לכם הזדמנות כפולה: גם לזכות במעשה חסד עם הילדים המיוחדים ומשפחותיהם, וגם יש לכם סיכוי לא רע בכלל לזכות בהגרלת השנה: 120,000 ₪, לפני תוספות.

ניתן לרכוש כרטיסים דרך אתר nkplus.org

הגרלת מיוחדת פלוס תיערך בחודשים הקרובים בפיקוח של רבני העמותה, עורכי דין ורואה חשבון והודעה לזוכה תימסר לאחר ההגרלה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר