6 צעדים חיוניים לקבלת המיטה המפנקת ביותר

כשקר בחוץ ואנחנו עייפים בטירוף, שזה בערך תמיד, שום דבר לא משתווה לזחילה לתוך פיסת גן העדן הקטנה. דהיינו, המיטה שלנו. אז הנה כמה טיפים ליצירת המיטה המפנקת והנעימה ביותר (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

לוח השנה החברתי שלנו מקולקל בחורף: כשקר בחוץ ואנחנו עייפים בטירוף, שזה בערך תמיד, שום דבר לא משתווה לזחילה לתוך פיסת גן העדן הקטנה. דהיינו, המיטה שלנו. ובשביל האהבה שלנו לדברים נוחים ונעימים, אנו מחויבים ליצור מצב שהמיטה שלנו תהיה אידאלית לכרבול. הנה כמה טיפים:

השקיעו במצעים איכותיים

הסדינים הרכים ביותר שלכם הם לא רק עניין של כמות חוטים אלא של איכות הכותנה. חפשו אחר כאלו העשויים מ-100% כותנה טהורה ואורגנית או כותנה מצרית.

מתחו היטב את הסדינים

רוצים לדעת מה לא נעים? רגליים יחפות קרות שנדבקות למזרן. סיוט שכולנו נתקלנו בו לפחות פעם אחת בחיים. אחת יותר מדי. כדי להפוך את המצעים והמזרן לגוף אחד חמים ומפנק, מתחו ותחבו את הסדינים היטב לשני צידי המיטה.

מומלץ להיעזר במחזיק ומותח סדין שניתן לרכוש בכל חנות לעיצוב הבית. אופציה זו גם תחסוך לכם את פעולת הגיהוץ וגם זמן מיותר בסידור המיטות מדי בוקר.

זכרו שפוך זה חובה

כדי להשיג את המיטה האולטימטיבית במראה ובהרגשה, שמיכת פוך היא חובה מוחלטת. זה אולי נשמע לכם טריוויאלי כי עונת החורף בשיאה, אך גם בקיץ, אל תתעצלו ואל תפסחו עליה. זה כמו לעטוף את עצמכם במילוי מרשמלו. נעים, אה?

הצטיידו בשמיכה שהיא סוודר

אם כבר מדברים על זה, מה יכול להיות מפנק יותר מסוודר בגודל של מיטה? אחד גדול ומפואר, העשוי מצמר מסיבי. הוא כרגע נמצא גבוה ברשימת המשאלות שלנו.

אל תקמצו בכריות

יותר כריות, יותר כיף, ואם הן איכותיות, אז בכלל. אתם לא חייבים ללון איתן בפועל, אך המיטה שלכם תראה מתקדמת, מעוצבת ומזמינה הרבה יותר.

העניקו למיטה שלכם ריח נעים

אולי זה חומר ניקוי אהוב; אולי זה נר מועדף על השידה. לא משנה מהן העדפות חוש הריח שלכם, מיטות ריחניות הן מאסט. (הריח הוא המובן החזק ביותר הקשור לזיכרון, אחרי הכל).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר