"אווירת התעלות"

ללא טיש: שבת ראשונה בחצה"ק סאדיגורה

האדמו"ר מסאדיגורה לא ערך את שולחנו השבת בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק, שם הודיעו על שבת התאחדות בפרשת כי תצא • הרבי יצא לריקוד, וערך 'מי שברך' (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: צ.פ)

בשבת הראשונה אחרי תום ימי השבעה על הסתלקות האדמו"ר בעל ה'אבירי ים' זצוק"ל, ציינו בחצר הקודש סאדיגורה ללא עריכת השולחן על ידי האדמו"ר, שהוכתר בצוואה על ידי אביו לממלא מקומו וממשיך דרכו.

האדמו"ר שבת בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק, שם התפלל את התפילות בחדר המיוחד של אביו. בליל שבת, יצא הרבי מה'דאוון שטיבל' - החדר המיוחד בו מתפללים אדמו"רי בית רוז'ין, לריקוד בסוף קבלת שבת, ב'בואי בשלום'.

אחרי התפילה, יצא שוב הרבי הצעיר מחדרו, נשא דברי תורה קצרים וקהל החסידים עברו לפניו לברך ולהתברך בברכת 'גוט שבת'.

גם בשבת בבוקר התפלל האדמו"ר בחדרו ויצא רק לצורך אמירת 'קדיש', וכאשר כיבדו אותו בעליה לתורה - אז ערך גם 'מי שברך' לאימו הרבנית ואחיו.

לאחר תפילת מעריב של מוצאי שבת, נשא הרבי דברי תורה במהלכם דיבר על נושא השלום, על חשיבות העניין להיות באחדות בין החסידים ועם שאר בני המשפחה, כשלאחר מכן שרו כולם בצוותא ניגון של שמחה ועברו לאמירת 'א'גיטע וואך'.

במהלך השבת, הכריזו כי בשבת קודש פרשת כי תצא, יערכו שבת התאחדות לכלל חסידי סאדיגורה, בראשות האדמו"ר.

החסידים ששהו שבת ראשונה בצילו של האדמו"ר החדש, ציינו כי למרות שהרבי לא ערך טיש במהלך השבת, הייתה אווירה של התעלות והתרגשות, על כך שיש המשך לשושלת בית רוז'ין סאדיגורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר