5 דרכים לא יקרות (ויצירתיות) לשדרג את הכניסה לבית

מנסים למכור את ביתכם? רוצים להפוך אותו לאטרקטיבי ומזמין יותר? אין זה משנה. יש דרכים פשוטות ביותר לרענן את האזור החיצוני של הכניסה שלכם, מבלי לשבור תכנית חסכון. הנה (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בין אם אתם מנסים למכור את הבית שלכם ובין אם אתם פשוט רוצים להפוך אותו לאטרקטיבי ומזמין יותר, סמכו עלינו: פעולות קטנות יכולות להביא לתוצאות גדולות. אבל זה לא אומר שכל פרויקט מגניב של "עשו זאת בעצמכם" או שדרוג נוצץ שווה את ההון העצמי של הזיעה. אז הנה הדרכים הפשוטות ביותר לרענן את האזור החיצוני של דלת הכניסה שלכם (ומעבר לו), מבלי לשבור תכנית חסכון:

1. צבעו את הדלת

כיסוי של צבע טרי - צבעוני או לא - הוא האמצעי הקל והזול ביותר לשדרג את חיצוניות הבית. ניטרליים, כחולים כהים ואדומים עמוקים נוטים להיות צבעי דלת פופולריים, אבל אם אתם מחפשים לרענן, נסו צהוב חמאה שמחזק את מצב הרוח, תכול חיוור שישרה אווירת חוף או שתבחרו גוון שמתואם עם הצמחיה שלכם.

2. עדכנו את הפעמון

בימינו, מרבית האנשים מצפים שבית עדכני יכלול כמה תכונות חכמות, על פי סקר שערכה חברת "קולדוול בנקר" בשנת 2018. אחד הטריקים המרשימים ביותר שתוכלו לאמץ, כדי לגרום לנכס שלכם באמת להיות חדשני, הוא להצטייד בפעמון דלת חכם ודקורטיבי.

3. החליפו את השלט

אם אין לכם אחד כזה, הגיע הזמן להצטייד באחד, כדי שאורחיכם ידעו שהגיעו למקום הנכון. דאגו שהשלט יהיה נאה, מזמין ונוח לקריאה. (שלום לך, השליח של ארוחת הצהריים.)

4. גזמו את השיחים שלכם

כשמדובר בבתים פרטיים, גיזום עצים ושיחים הוא אחד הדברים המובילים שסוכני נדל"ן ממליצים לאנשים לעשות בחלק החיצוני של ביתם, לפני שהם משיקים אותו לשוק ולא בכדי: ירק מטופח מעניק רושם ראשוני מסודר ותחושה ששאר הבית מטופח באותה מידה.

5. שטפו את המרפסת הקדמית / איזור הכניסה בעזרת צינור

זוהי דרך נהדרת להסיר כתמי לכלוך עמוקים, שתעניק למבואה או למרפסת שלכם ווייב חדש ורענן שישמח את ליבכם בכל פעם שתשובו הביתה לאחר יום ארוך מחוצה לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר