בדיקת כלכליסט מעלה:

"לאומי מוביל בהלוואות לעסקים במסגרת הקרן בערבות מדינה"

17 מיליארד שקל – זהו היקף האשראי שקיבלו העסקים בישראל במסגרת הקרן בערבות מדינה על ידי הבנקים והגופים החוץ בנקאיים (בנקאות, מקודם)

מנכל לאומי חנן פרידמן (צילום: אורן דאי)

"לאומי מוביל בהיקף האשראי לעסקים במסגרת הקרן בערבות מדינה". כך עולה מבדיקת כלכליסט בנוגע לפעילות הקרן המיועדת לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים הזקוקים לאשראי, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. על פי נתוני משרד האוצר, העניק לאומי אשראי לעסקים בהיקף של 4.6 מיליארד ₪, אחריו בנק הפועלים עם 4.3 מיליארד ₪, בנק מזרחי טפחות עם 3.3 מיליארד ₪, בנק דיסקונט ומרכנתיל עם 2.8 מיליארד ₪ והבנק הבינלאומי, כולל השלוחה פאג"י, עם אשראי בהיקף של 1.4 מיליארד ₪ בלבד.

עוד עולה מנתוני משרד האוצר, כי בנק איגוד העניק אשראי לעסקים בהיקף של 1.5 מיליארד ₪, ואילו כלל הגופים החוץ בנקאיים העניקו אשראי בהיקף של 40 מיליון ₪ בלבד. הקרן בערבות מדינה מאפשרת לבנקים להעניק אשראי לעסקים ברמת סיכון גבוהה מן המקובל במערכת הבנקאית, כולל עסקים בשלב ההקמה. היתרון המשמעותי של הקרן טמון בביטחונות אותם מעניקה המדינה עבור ההלוואות.

בנוסף לקרן בערבות מדינה, מעמיד לאומי מגוון מסלולי אשראי אטרקטיביים לבעלי עסקים, לצורכי הון חוזר, השקעות, פיתוח, שיווק ועוד. בנוסף, מציע לאומי לעסקים מעטפת שירותים ומוצרים מקיפה ומותאמת אישית, מתוך ראיית צרכי העסק ובליווי בנקאי מקצועי לאורך כל הדרך.

כדי לעמוד בקצב המהיר של עולם העסקים המשתנה, לאומי מעמיד לרשות בעלי העסקים מגוון ערוצים דיגיטליים מתקדמים, כולל יישומון לאומי, אתר הבנק, כמו גם המבואות הדיגיטליות הפרוסות בכל רחבי הארץ ופתוחות מסביב לשעון.

לרשות בעלי העסקים עומד גם מרכז הבנקאות הטלפוני לעסקים של לאומי, הנותן מענה במהלך השבוע בין השעות 08:00 עד 19:00, כאשר נציגי המרכז הם בנקאים לכל דבר ועניין ומחזיקים בסמכויות והרשאות זהות לבנקאים בסניפים, כך שהם יכולים להעניק שירות מיטבי גם בשעות שהסניף סגור ולתת מענה מלא ללקוח כבר במעמד השיחה, מבלי שיצטרכו להעביר את הפנייה להמשך טיפול של הסניף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר