5 יתרונות מדהימים לאכילת שקדים בהיריון

לפני היריון ובתחילתו מומלץ מאוד לצרוך שקדים על בסיס יומי. הם מהווים מקור אנרגיה מזין ותורמים רבות - גם לך וגם לתינוק שטרם נולד. הנה 5 יתרונות בולטים באכילת שקדים בהיריון (היריון ולידה)

אכילת שקדים בהיריון (צילום: Ignacio F. on Unsplash)

1. שיפור מערכת מחזור הדם

במהלך ההיריון, חשוב לשפר את זרימת הדם כך שכמה שיותר חמצן וחומרים מזינים יגיעו לתינוק שברחם ויסייעו להתפחות תקינה.

2. מקור בטוח של ויטמינים ומינרלים לתינוק

שקדים הם תחנת כוח של ויטמינים ומינרלים שהכרחיים להתפתחותו התקינה של התינוק (שטרם נולד). השקדים עשירים בחלבון ובברזל ומוכחים כמזון איכותי שתורם ומחזק את המוח ואת היכולות הקוגניטיביות שלו. מחקר שנערך על ידי המכון הגלובלי לבריאות הציבור בברצלונה מצא שילדים שהאמהות שלהן אכלו שקדים בשליש הראשון להיריון גדלו להיות אינטליגנטיים יותר. ומי לא רוצה ילדים חכמים?

3. הגנה מפני מחלות לב

את עומדת להיות אמא ומעכשיו הלב שלך יצטרך לעמוד בכל כך הרבה אתגרים ואמוציות שאת צריכה אותו בריא וחזק. בשקדים יש חומרים מזינים וצריכתם באופן מבוקר מפחיתה את הסיכון ללקות במחלות לב רבות.

4. שיפור מערכת העיכול

שקדים עשירים בסיבים תזונתיים ולכן הם מומלצים מאוד לנשים בהיריון שסובלות מבעיות עיכול ועצירות. הסיבים מסייעים בשיפור תפקודה של מערכת העיכול וכך מעניקים לגוף את היכולת לנתב את האנרגיה שלו לטיפול בתינוק שברחם.

5. מקור אנרגיה נהדר

במהלך ההיריון, את צורכת כמות אנרגיה כפולה (לפחות) והאגוזים יכולים להוות מקור אנרגיה בריא ומזין - במהירות ובקלות. את רק צריכה לדאוג לחופן מהם בהישג יד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית