כל הסודות של נשים שמספיקות לעשות הכל - ועוד עם חיוך

איכשהו, היא עושה את כל מה שהיא צריכה לעשות, אך אף פעם לא נראית לחוצה תוך כדי - גם לך יש את החברה הזו? אל דאגה, את יכולה להיות כמוה, על ידי אימוץ הסודות הבאים (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לכולנו יש את את החברה מעוררת הקנאה הזו, שאיכשהו עושה את כל מה שהיא צריכה לעשות, אך אף פעם לא נראית לחוצה תוך כדי. היא פשוט אדם פרודוקטיבי ביותר ואתן יכולות להיות גם כן... על ידי אימוץ הסודות הללו:

1. התחלת היום בלילה שלפני כן

עצה מאחת שיודעת: תעדפו את המטלות העיקריות שלכן וכתבו אותן בערב הקודם ליום ביצוען. הרגל טוב זה יחסוך לכן חרדה מיותרת בבוקר ותהייה איזו משימה כדאי לבצע תחילה. טיפ: בראש ובראשונה, התחילו להתמודד עם המשימה שגוזלת הכי הרבה זמן. זה יגרום לכדור התפוקה שלכן להתגלגל קדימה ולהניע אתכן לבדוק את שאר הרשימה שלכן.

2. דילוג על גלילה בטלפון מיד לאחר ההתעוררות

הסופרת אריאנה הפינגטון אמרה בעבר כי היא ממתינה לפחות 30 דקות לאחר הקימה, בטרם היא בודקת את הטלפון שלה. השתמשו בזמן האיכות הפרטי הזה כדי להתחיל את היום בשקט, להניע את שגרת הבוקר ולהתכונן נפשית לקראת היום. על ידי גלילה לא מיידית במיילים, חדשות ופיד הרשתות החברתיות, תוכלו להקדיש רגע (או כמה) להעריך את הרוגע, לפני שאתן צוללות ראש לבריכת היעילות.

3. וויתור על מולטיטאסקינג

על פי מחקר שנערך באוניברסיטת סטנפורד, אנשים שמבצעים מספר משימות במקביל "אינם שמים לב, אינם שולטים בזיכרונם ועוברים מעבודה אחת לשנייה, בשונה מאלה שמעדיפים לבצע משימה אחת בכל פעם". התמקדו בדבר אחד והשלימו אותו לפני שאתן ממשיכות לדבר הבא.

4. הכנה מוקדמת של הקפה

נשים יעילות מכירות בערכה של כוס קפה טובה על הבוקר (אין כמו להתעורר לריח הרענן הזה, נכון?). טיפ: הגדירו מראש את מכונת הקפה שתתחיל לעבוד ממש לפני שהשעון המעורר שלכן כבה - זהו תמריץ שמסייע לקום מהמיטה + מטלה אחת שיורדת מהכתפיים שלכן.

5. מומחיות בהנעת אחרים לפעולה

זה יכול להיות כל דבר, החל מגרימה לילדיכן לסייע בהכנת ארוחות ועד להקצאת חלק מעריכת מצגת לעמיתה לעבודה שיש לה קצת יותר זמן מכן. ככל שתשכילו להאציל סמכויות מוקדם יותר, תצליחו להתמקד באחריות החיונית ביותר שלכן.

6. פרפקציוניזם - מחוץ לתחום

אנשים יעילים מעריכים עבודה שנעשתה היטב, אך הם אינם אובססיביים לכך שהכל יהיה מושלם - וגם אינם מתייסרים על כל פרט קטן, שמאט את התהליך כולו. שחררו, למדו מפגמים והתאימו את השגרה שלכן בהתאם לכך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית