ההתפרצות בחסידות

שני בניו של האדמו"ר מגור נדבקו בקורונה

שני בניו של האדמו"ר מגור שסבלו מתסמינים קיבלו בימים האחרונים תשובה חיובית לנגיף הקורונה • גבאו האישי של הרבי נמצא חיובי, הרבי נכנס לבידוד • ביהמ"ד נסגר (חסידים)

שאול כהנא. | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שני בניו של האדמו"ר מגור קיבלו בימים האחרונים תשובה חיובית לנגיף הקורונה וזה לאחר שביצעו בדיקת בשל כך שסבלו מתסמינים. כמו כן, גבאו האישי של הרבי נמצא חיובי לקורונה וכתוצאה מכך האדמו"ר הוכנס לבידוד,. יודגש כי הרבי נמצא שלילי לנגיף.

על פי הדיווח ב'חדשות הסקופים', בניו של האדמו"ר החיוביים היו בתפילות הימים הנוראים בביהמ"ד הגדול בירושלים, עפ"י הידוע, בתפילות יום כיפור הם שהו בקפסולות שנבנו במיוחד לאחר שבראש השנה היו ב"מתחם המשפחה" שנתחם במחסומים בלבד ללא תנאי בידוד של קפסולה.

יצוין כי בחסידות גור, בניגוד לחסידיות אחרות, ניתנה הוראה ברורה לצאת ולהיבדק בכדי למנוע הדבקה המונית.

כפי שדווח מוקדם יותר, לאחר יום כיפור והימים הנוראים בהם נערכו תפילות במתכונת מצומצמת ובקפסולות, ולאחר שחלק מהשוהים בקפסולות נדבקו בנגיף, הודיעו היום (שלישי) בחסידות גור, על סגירת בית המדרש המרכזי בירושלים עד להודעה חדשה.

בהודעה טלפונית ששוגרה אמש לכלל החסידים נאמר כי "עקב ההנחיות אנו נאלצים לסגור בימים אלו את בית המדרש, והציבור נקרא להתארגן לתפילות במקומות פתוחים".

עוד נאמר כי "הציבור נקרא להגיע ולקחת את הטלית והתפילין", לשון ההודעה.

בנוסף, הבוקר תלו גבאי בית המדרש מודעה בכניסה לבית המדרש כי המקום יישאר פתוח לצורך הוצאת התפילין עד השעה 11:00.

יצוין, כי בכך מצטרפים בחסידות גור לחסידות קרלין שסגרה אף היא את בתי המדרש בשבוע שעבר תוך שהחסידים מתפללים בשטחים פתוחים ובמניינים מצומצמים יותר מהרגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר