"לא כדאי להיכנס למיטה ולקחת כדור כדי לברוח מהפחד"

השבוע ב"נפלאות בפרשת בראשית" מארחת מירי שניאורסון את בת שבע דרגן שמאבחנת באמצעות אסטרולוגיה. יחד הן מחפשות תשובות באמונה כדי להבין איך מתחילות מבראשית (אקטואליה)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

בעיצומו של משבר שאין איש יודע לתת בו תשובות, אי אפשר לראות את התמונה בשלמותה. הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל מבראשית, או פשוט להתחיל להיות!

השבוע ב"נפלאות בפרשת בראשית" מארחת מירי שניאורסון את בת שבע דרגן שמאבחנת באמצעות אסטרולוגיה. יחד הן מחפשות תשובות באמונה כדי להבין איך מתחילות מבראשית.

צילום: באדיבות המצלם

סיפור הבריאה נפתח בפסוק "בראשית ברא אלוקים" ומעמיד לנו קירות טיפוס שתמיד נצליח לטפס בהם. גם אם התלוננו, התבלבלנו, נפלנו וטעינו, גם אם היצר סיפר לנו בדיות – המלך בחר באופן אישי בכל אחד מאיתנו.

שבת בראשית מעניקה לנו חוזק לשנה החדשה וחסרת הוודאות שלפנינו, את היכולת להסתכל מלמעלה אחרי שצברנו אוצרות של החגים ובידינו כוחה של התורה, שבה אנחנו פותחים.

הקב״ה ברא עולם – יש מאין - והוא מחיה ומהווה את העולם בכל רגע ורגע. אם יפסיק, לא יהיה יותר עולם. אם נבין שהעולם הוא דבר ה׳ וגם מה שמפריע ומציק לי זה דבר ה׳, נתחיל לעשות מה שהקב״ה רוצה מאיתנו והחיים שלנו יהיו גן עדן.

אז מה עושים? צוברים כוח ומתחילים לפעול בהסברה לעולם. "בראשית ברא אלוקים" את העולם ונתן לנו את ארץ ישראל לשמור עליה, כי אנחנו בכוחה של התורה תמיד ‘מעל׳!

צילום: באדיבות המצלם

בת שבע דרגן, אמא לשבעה וסבתא לארבעה נכדים - נכון לרגע זה, גרה בגבעת זאב, מאבחנת באמצעות אסטרולוגיה יהודית, מאמנת אישית מוסמכת, בעלת מיזם "מנוחת נפש הבוטח" - למידה יומית של שער הביטחון ועומדת בפני פרויקט הדסטארט כדי להוציא את החומר בספר נשי-מעשי.

האם באמת כל ההתחלות קשות? שאלנו את בת שבע. ניסינו להבין מה החשיבות של ההתחלה להצלחה והיא כמובן כיבדה אותנו בדוגמא אישית, סיפרה על בהירות הרצון ונתנה דוגמא מתוך גלגל המזלות שמשקף את עניין הרצון. והכי חשוב, דיברה על הדרך, העניקה טיפים שמסייעים להתחלה נכונה והשיבה על השאלה: מה עושים כשההתחלה "משתבשת" ואינה כמו שתכננו.

צילום: זאבי רוזנברג

להתחיל נכון מבראשית -אל תפספסי את התכנית אם גם את רוצה להתחיל את השנה הזאת ברגל ימין.

ניהול אולפן: זאבי רוזנברג

פאה: tillis wigs

תכשיטים: mio may

בגדים: l praivte collection

הכותבת היא מנטורית ברוח יהודית, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

מייל: mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר