"לישראליות יש טעם מעז. הן אוהבות דברים עם אמירה"

השבוע, ב"נפלאות בפרשת וירא", מירי שניאורסון מארחת את בעלת מותג התכשיטים "MIO MAY" ומבררת איתה מה זה בעיניה לחיות כאישה מאמינה בעולם העסקי והאם כל אחת יכולה להצליח כמוה (אקטואליה)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

שלושה ימים יושב אברהם אבינו ומחכה - ואין אורחים. שלושה ימים לאחר ניתוח, הוא אמור לקחת משכך כאבים וללכת קצת לנוח והוא ממתין, יושב בפתח האוהל כחום היום. מה כל כך חשוב? להעניק לאנשים אוכל? למה לשבת ולהתייבש בחום ולחפש אנשים להאכיל אותם?

אברהם משוחח עם ה׳ - ״וירא אליו ה׳״ - ונשאלת השאלה: כיצד בזמן כה חשוב הוא מפנה את תשומת ליבו לאנשים? אלא שאברהם אבינו הוא אסטרטג. איש עם תוכניות סדורות להפיץ אלוקות בעולם, ממש כמו משרד פרסום של איש אחד. אברהם העברי חווה בדידות. כל העולם מצד אחד והוא בדעותיו מן העבר השני. הוא בונה מערכת הפצה ושמה אש״ל (אכילה, שתיה ולינה) - יש בה אוכל גשמי ואוכל רוחני. בעזרת המזון הגשמי הוא סוחף אליו לרעיונותיו החדשים אנשים שהולכים אחריו.

וכאשר הקב״ה רואה שהוא יוצא מכליו לעבוד בשבילו, הוא שולח לו שלושה אנשים (מלאכים) שמבשרים לו בשורות טובות.

התקופה הזאת תפסה אותנו "כחום היום", באותה סיטואציה קשה. אין תקציב, אין עבודה, אין שקט בבריאות, ילדים בבית ומהעבר השני, הקב״ה מראה לנו ניסים ונגלה לנו במופעים אלוקיים מצמררים. הקב"ה מבשר - עכשיו זה ערב הגאולה, מכאן הולך להיות רק טוב יותר.

(צילום: זאבי רוזנברג)

איך מתמודדים עם זה?

אברהם אבינו הוריש לנו גנים מצוינים של יצירתיות ומסוגלות להיות מוכנים לכל תרחיש. אך כדי שנוכל להוציא מעצמנו כוחות בלתי צפויים, עלינו להאמין שאנחנו כאלה.

כשתצאי רגע מעצמך, תגלי את עצמך מחדש. זה מפחיד ומעורר חששות, אך כשתקלטי את המציאות, תגלי בתוכך כוח והבנה של יכולת.

עכשיו זה הזמן שלך לערוך תוכנית אסטרטגית לחורף, לשקלל את החודשיים האחרונים ולתכנן את שנת 2021. זכרי שיש לך גנטיקה משובחת של אסטרטגית מבטן ומלידה. כווני תמיד למטרה הגדולה - משיח וגאולה.

השבוע ב"נפלאות בפרשת וירא" מארחת מירי שניאורסון את מלכי שטרן, בעלת המותג היוקרתי לתכשיטי אופנה, "MIO MAY" - ומבררת איתה: מה זה בעינייך לחיות כאישה מאמינה בעולם העסקי והאם, כבעלת מותג חדש, ששואף לפרוץ קדימה ולהצליח לפחות כמו המותג הוותיק שלך, יש מגבלות? האם כל אחת יכולה?

מלכי מסבירה לנו את האסטרטגיה העסקית הייחודית לה, משתפת מה גילתה עלינו, על הישראליות - ומספרת על השינוי שהקורונה עשתה בעסק שלה והפתרון המפתיע להתמודדות עם המצב החדש הלא נודע.

הכותבת היא מנטורית ברוח יהודית, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

כל הזכויות של דגמי התכשיטים והתמונות שמורות למותג MIO MAY. בקרו באתר: https://miomay.com/

ניהול אולפן: זאבי רוזנברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר