זו הטעות שכל הנשים עושות עם הכביסה בבית

רבים מאיתנו דוחסים כמה שיותר בגדים למכונה המסכנה ומעבר לכך, אנו נוטים לחשוב שיותר חומר ניקוי = בגדים נקיים יותר שמריחים טוב יותר. אבל זה לא בדיוק נכון - וזה יכול לחולל יותר נזק מתועלת (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

אם תשאלו כל מומחה לניקיון: 'מהי הטעות הגדולה ביותר שאתה רואה שאנשים עושים כשהם מכבסים את בגדיהם?', לפני שתסיימו אפילו לשאול את השאלה שלכם, הוא יענה: "משתמשים בחומר ניקוי רב מדי!". זה משהו שכולנו אשמים בו, מכיוון שרבים מאיתנו דוחסים כמה שיותר בגדים למכונה המסכנה ומעבר לכך, אנו נוטים לחשוב שיותר חומר ניקוי = בגדים נקיים יותר שמריחים טוב יותר. אבל זה לא בדיוק נכון - וזה יכול לחולל יותר נזק מתועלת, לא רק בהשארת כתמים על פריטים אהובים, אלא בקלקול מכונת הכביסה שלכם, מזהירים מומחי האינסטלציה בחברת "רוטו-רוטר".

איך זה קורה? ובכן, האבקה העודפת הזו משאירה אחריה שאריות סבון, העלולות לפגוע בלוח הבקרה של המכונה וכתוצאה מכך, לגרום לנזקים המצריכים תיקונים יקרים... או שתאלץ אתכם להשקיע במכונה חדשה הרבה יותר מוקדם ממה שציפיתם. (היא יכולה גם להשאיר את הבגדים שלכם נוקשים ומטונפים, מכיוון ששאריות הסבון פשוט יתייבשו עליהם.)

אם אתם באמת רוצים להבטיח שהבגדים שלכם יהיו הכי נקיים שניתן, דלגו על מזיגה של חומר ניקוי עד לקו המילוי המקסימלי והשקיעו זמן בטיפול מראש בכל פריט מלוכלך ומזוהם במיוחד, אומרות גוון ווייטינג ולינדזי בויד, מייסדות "המכבסה". הצמד ממליץ להשתמש במסיר כתמים כדי לטפל באזורים בעייתיים ואז להשרות את הבגדים במים חמים (השתמשו במים צוננים אם מדובר בבדים צמריים או עדינים), במשך 30 דקות לפני השלכתם לתוך המכונה.

אם אתם מפריזים בכמות חומר הכביסה שבו אתם משתמשים, על מנת לנסות לגרום לחולצות הלבנות שלכם לבהוק, לווייטינג ובויד יש פתרון לכך: השרו אותן באמבט של מים חמים עם אקונומיקה.

בזמן שאתם מכפרים על חטאי הכביסה שלכם, יש דבר נוסף שתוכלו לעשות כדי להאריך את חיי מכונת הכביסה והמייבש שלכם: הימנעו מלדחוס לתוכם יותר מדי בגדים. מעבר לשמירה על הבגדים שלכם שלשווא יסתובבו בפנים ולא יתנקו כיאות, מילוי יתר של המכונה עלול לפגוע בכוח הנשיאה שלה, מזהירים החבר'ה ב"רוטו-רוטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר