עצרו הכל. מצאנו דרך חדשה וגאונית להיפטר מכתמי שמן

אכלתם פיצה כשהייתם לבושים בחולצה האהובה עליכם והגבנ"צ הנוזלת הכתימה אותה כהוגן. לפני שאתם זורקים אותה לפח בדמעות, תנו צ'אנס לפתרון הבא, שכנראה נמצא במזווה שלכם (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

עשיתם טעות שכולנו עשינו לפחות פעם אחת בחיים. אכלתם פיצה כשהייתם לבושים בחולצה האהובה עליכם. לפני שאתם זורקים אותה לפח בדמעות, תנו צ'אנס לפתרון הבא, שאינו כולל מסירי כתמים מהודרים המלאים ברכיבים כימיים. למעשה, מסיר כתמי השומן הטוב ביותר כנראה נח במזווה שלכם ממש ברגעים אלו: הקורנפלור.

זה נכון, הוא מסוגל לחולל פלאים גדולים יותר מאשר רק הסמכת מרקים ורטבים. קורנפלור יכול בעצם לשאוב כתמי שומן ושמן מאריגים בגדים ושטיחים. איך זה עובד, אתם שואלים? ובכן, לא רק שהקורנפלור הוא חומר ששוחק באופן טבעי, מי שמסייעת לניקוי היא יכולת הספיגה שלו.

אם אין לכם סטוק של קורנפלור בארון המטבח כאשר אותה פרוסת גבינה צהובה מטפטפת גורמת לנזק מצער, אל דאגה. הקורנפלור עובד על כתמי שומן ישנים שכבר התייצבו, כמו גם על כתמי זיעה (המזרן המצהיב שלכם מתחנן לקצת טיפול). כך תגרמו לטישירט המועדפת עליכם להיראות כמו חדשה:

1. ערבבו בקערה קטנה כמויות שוות של קורנפלור ומים, עד שהם הופכים לעיסה.

2. מרחו את הדבק שנוצר על נקודת השומן. תנו לו "לשבת" במשך לילה. אתם יכולים גם להניח מגבת נייר או בד מתחת לכתם כדי למנוע ממנו להתפשט, במיוחד אם מדובר בכתם חדש.

3. בבוקר, צחצחו את הדבק במטלית יבשה והתרשמו מהתוצאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר