שמירה על ירקות טריים ועוד ועוד: 8 דרכים לשימוש בספוג

אתם משתמשים בספוג קרצוף כדי למרק את הכלים שלכם, אך מעבר לכך אינכם מעניקים לו מחשבה נוספת. ובכן, ברגע שתתוודעו למגוון הדרכים שבהן ניתן להשתמש בו ברחבי הבית, תעריכו אותו יותר (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

בטח, אתם משתמשים בספוג קרצוף כדי למרק את הסירים והכלים במטבח שלכם, אבל ברוב הימים אתם לא מעניקים לו מחשבה נוספת. ובכן, נחשו מה? אתם תביטו על אותם מארזים בצורה שונה מאד, ברגע שתתוודעו למגוון הדרכים שבהן ניתן להשתמש בספוגים ברחבי הבית, מלבד לצורך ניקוי, החל מנקיטת תחבולות להעסקת הצאצאים, עובר בהנבטת זרעים ועד לשימור פירות וירקות, ספוגים הם המולטי טאסקרים האולטימטיביים. להלן 8 דרכים שונות לשימוש בספוג, שאין להן שום קשר להיפטרות מלכלוך קשה:

1. הנבטת זרעים

ספוגים הופכים את הקמת הגינה הקטנה שאתם חולמים עליה להרבה יותר קלה, מכיוון שהם מסייעים ביצירת אפקט של חממה לצמחים שלכם. פשוט טלו צלחת, הניחו ספוג לח במרכזה, פזרו את הזרעים שלכם מעל ואטמו בקערת זכוכית. ואז התכוננו להיות מופתעים כשניצנים זעירים יופיעו שם ביום בהיר.

2. הכנת 'שקיות קרח' לטיפול בפציעות

פציעות הן דבר בלתי נמנע (במיוחד כשיש ילדים בבית), אז כדאי שיהיו לכם כמה שקיות קרח שאינן מטפטפות. הכינו אחת כזו בעצמכם על ידי טבילת הספוג במים, הנחתו בשקית עם סגירה חוזרת ואחסון במקפיא למשך לילה. בונוס: אתם יכולים גם להניח את הספוג הקפוא בקופסת אוכל, כדי לשמור על החטיפים שבה קרירים.

3. יצירת אומנות

שמירה על ילדים אינה דבר קל בימינו, אך תאמינו או לא, ספוגים הם נכס נהדר במקרה זה. חתכו מספר ספוגים לצורות שונות ובקשו מהילדים שלכם לטבול אותם בצבע וכך להביע את עצמם ולעצב כל יצירה שעולה בדמיונם.

4. הסרת לק

צרו מסיר לק מקצועי על ידי תחיבת ספוג לצנצנת זכוכית קטנה ואז שפיכת מסיר לק פנימה. עכשיו, בכל פעם שאתן צריכות להיפטר ממניקור הרוס, פשוט טבלו את אצבעותיכן פנימה והספוג יטפל בהן עבורכן. רק זכרו לוודא שהמכסה סגור כשהתכשיר אינו בשימוש, על מנת שהספוג ישמור על לחותו.

5. היפטרות מריחות

בינות לכל הפירות, הירקות והשאריות שנכנסים ויוצאים מהמקרר שלכם, ריחות עיקשים יכולים להתמקם בו מאד בקלות. הפתרון: קחו ספוג לח, פזרו מעליו מעט אבקת אפייה והניחו אותו מאחורי או בפינה רחוקה מהאוכל. שטפו וחזרו על הפעולה הזו מדי יום. אח, כל כך טרי וכל כך נקי.

6. שמירה על טריות של ירקות

האם ידעתם שספוגים יכולים להאריך את תוחלת החיים של הירקות שלכם? הכניסו ספוג יבש לתא/מגירת הירקות של המקרר שלכם, כך שהוא יספוג כל לחות עודפת והברוקולי העסיסי שאתם משתוקקים לבשל לארוחת הערב ישמור על פריכותו גם בעוד כמה ימים.

7. הגנו על הרצפה שלכם

ספוגים הם פתרון מעולה לרגלי כיסאות השורטים את מרצפות הבית הבוהקות שלכם. גזרו חתיכות בגודל המתאים, הדביקו אותן בתחתיות הרגליים ואמרו יפה שלום לחריצי רצפה קשים להסרה.

8. הסרת "צ'פים" מסוודרים

ספוג בעל מרקם יכול לעזור בהסרת כל חוט תועה המכער את הסודר האהוב עליכם. רק הקפידו להיות עדינים כשאתם משפשפים את הסקוטש על הבד, כדי להימנע מהחמרת הבעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר