"הייתה הונאה בבחירות"

דונלד טראמפ בהופעה ראשונה, רמז: "אולי אתמודד שוב"

נשיא ארצות-הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נאם הלילה (שני) בפני הציבור, לראשונה מאז שעזב את הבית הלבן לפני כחודש, רמז כי יתמודד שוב, בפעם השלישית ותקף, כמובן, את הנשיא ביידן (חדשות)

(צילום: CPAC 2021)

נשיא ארצות-הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נאם הלילה (שני) בפני הציבור, לראשונה מאז שעזב את הבית הלבן לפני כחודש, עם כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד.

בנאום, אותו נשא טראמפ בוועידת השמרנים (CPAC) שנערכה באורלנדו שבפלורידה, הוא רמז כי ייתכן וירוץ בפעם השלישית לנשיאות ארה"ב אך הבהיר כי לא יקים מפלגה חדשה.

בפתח נאמו, שאל טראמפ את הקהל: "התגעגעתם אליי?", ולאחר מכן אמר: "אני עומד כאן בפניכם היום כדי להכריז שהמסע שהתחלנו יחד רחוק מלהסתיים. התנועה שלנו רק בתחילת דרכה, ובסוף אנחנו ננצח. ננצח. אני הולך להמשיך להילחם לצדכם. אנחנו לא מקימים מפלגות חדשות. יש לנו את המפלגה הרפובליקנית שתהיה מאוחדת וחזקה יותר מתמיד".

"הם הפסידו את הבית הלבן", טען טראמפ, "אבל מי יודע, מי יודע. אולי אחליט להביס אותם בפעם השלישית". עוד אמר טראמפ בנושא כי "יש לנו הליך בחירות חולה מאוד ומושחת שצריך לתקן אותו מיד, הייתה הונאה בבחירות הללו, ובית המשפט העליון ושאר בתי המשפט לא רצו לעשות דבר בנוגע לכך". הקהל צעק בתגובה: "אתה ניצחת, אתה ניצחת".

טראמפ לקח קרדיט על החיסונים נגד הקורונה ותקף את ביידן: "הימרנו בנושא החיסונים, זה היה הימור. השקענו מיליארדים, קיצצנו בבירוקרטיה ולחצתי על ה-FDA, למרות שלא אהבתי אותם בהתחלה.

"בעקבות זאת, היום יש כבר 2 חיסונים ואחד נוסף בדרך. ביידן מיישם תוכנית שלנו, והתקשורת לא אומרת את זה. במקום 'אמריקה לפני הכל' המדיניות הפכה להיות 'אמריקה אחרי הכל'".

"לג'ו ביידן היה את החודש הכי נורא מבין כל הנשיאים בהיסטוריה המודרנית", אמר טראמפ ותקף את כוונת הנשיא ביידן לחזור להסכם הגרעין עם איראן. "אם היו לנו בחירות הוגנות התוצאות היו שונות והיינו מגיעים להסכם עם איראן בשבועות הראשונים", טען.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר