הדוכסים לשעבר

בת נולדה לנסיך הארי ומייגן; כך הם קראו לה

כארבעה חודשים לאחר הניתוק מבית המלוכה הבריטי, הודיעו הזוג המלכותי לשעבר - הנסיך הארי ומייגן מרק, כי נולדה להם בת בריאה ושלמה; כך הם הסביר את השם שבחרו לה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הדוכסים - הארי ומייגן (צילום: שאטרסטוק)

לאחר הקרע המתוקשר בבית המלוכה הבריטי, היום (ראשון) הודיעו בני הזוג המלכותי לשעבר הדוכס הארי ומייגן מרקל, כי נולדה להם בת בריאה ושלמה.

לפני כארבעה חודשים, חשפו בני הזוג, כי עומדת להתווסף להם בת חדשה למשפחה - בת שנייה; "אני פשוט אסיר תודה. להביא ילד ואז ילדה, מה עוד אפשר לבקש? עכשיו יש לנו את המשפחה שלנו, נהיה ארבעתנו יחד עם שני הכלבים שלנו", כתב הדוכס לשעבר ברשתות החברתיות.

לאחר הלידה, הודיעו הזוג המאושר, כי השם שהחליטו להעניק לבתם - הוא, ליליבת' דיאנה, על שם שם המלכה והנסיכה דיאנה. ליליבאת' דיאנה כאמור היא הילדה השניה שלהם – אחות לארצ'י.

כזכור, לפני כארבעה חודשים, בית המלוכה הבריטי פרסם הודעה כי הנסיך הארי ורעייתו מייגן לא ימשיכו להיות חלק מבית המלוכה, הזוג פרסם תגובה חריפה וגורם בבית המלוכה הבריטי דיווח, כי האח - הנסיך ויליאם כועס.

בהודעה שנכתבה מטעם בית המלוכה נאמר: "הדוכסים מסאסקס לא ימשיכו באחריות ובחובות הכרוכים בחיי שירות ציבורי, בהתרחקות מעבודת משפחת המלוכה אין אפשרות להמשיך באחריות ובחובות הנלוות לחיים של שירות ציבורי".

בני הזוג כנראה נפגעו מההודעה של בית המלוכה, והגיבו כך: "כפי שמעידה עבודתם בשנה האחרונה, הדוכס והדוכסית מסאסקס נותרו מחויבים לחובתם ולשירותם בבריטניה ובעולם, והציעו את המשך תמיכתם בארגונים שהם ייצגו ללא קשר לתפקיד הרשמי, כולנו יכולים לחיות חיי שירות. שירות הוא אוניברסלי".

מקור בבית המלוכה הבריטי דיווח, כי אחיו הגדול של הארי, הנסיך ויליאם כעס מאוד על הודעת התגובה של אחיו ורעייתו.

לדבריו, הנסיך הגיב ואמר: ההתנהגות של אחי הארי ומייגן הייתה מעליבה וכלל לא מכבדת, אין דבר כזה שעונים כך בחזרה למלכה - זה דבר שלא נעשה עד עכשיו וזה פשוט לא נכון".

יצוין, כי המשמעות של עזיבת הזוג, שלילת תארים מסוימים מבני הזוג ביניהם תארי הכבוד הצבאיים של הנסיך הארי וחסויות מלכותיות, שיופצו מחדש לחברים העובדים במשפחה המלכותית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית