"כל גבר מתחתן עם שתי נשים: רחל ולאה"

השבוע, ב"נפלאות בפרשת ויצא", ארחנו את מורן קורס, אישה שמחזיקה בלא פחות מ-20 תעודות!!! היא מטפלת רגשית, יועצת זוגית, מדריכת כלות, כותבת ומגישה תכנית ואפילו רוקדת ג'אז (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

פרשת ויצא עוסקת בעבודתו של יעקב – לחבר ולאחד את החלק הרוחני עם הגשמי.

כאשר הוא יוצא לדרכו לממש את ייעודו ולהקים משפחה, יעקב מלמד אותנו איך נגמלים מההרגלים שלנו.
העובדה שיצא בציווי אביו לגדל את משפחתו במקום קשה כמו חרן – חרון אף של מקום – והפך אותו לבית של ה', מעודדת אותנו שגם אנחנו יכולות. איך? "וישא יעקב רגליו" – מלשון רגילות. יעקב נשא והגביה את הרגילות שלו מענייני העולם ועשה זאת בשמחה ובזריזות – לעניינים רוחניים. אם נגביה ונתרומם מעל לרגילות שלנו, נזכה לנחלת יעקב.

נקודה נפלאה: קחו פעולה אחת שאתן כבר רגילות לבצע ומעוניינות לעשות אותה בשמחה ובחיות ומצאו בה את נקודת ההנאה, שאכן תאפשר לכן לעשות אותה בשמחה.

השבוע, ב"נפלאות בפרשת ויצא", מתארחת אצלנו מורן קורס, אמא לשישה מתוקים, שליחה של הרבי באור יהודה. היא גדלה בקרית אונו, אך עברה המון דירות עד שהתחתנה: רמת השרון, חולון, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, קרית קרניצי ועוד. בנוסף, גדלה גם בקיבוץ ראש הנקרה, שם דודתה האהובה התגוררה ומדי חופש גדול, חגים ושבתות שהתה בביתה. כל נופי הילדות שלה באים משם, כך שמורן מעידה על עצמה שהיא בת קיבוץ לא פחות מאשר עירונית.

מורן עוסקת בטיפול רגשי וייעוץ זוגי, מנחת קבוצות ומרצה בתחומי הבית היהודי, עוסקת בהוראה, מדריכת כלות, כותבת ומגישה תכנית, למדה שיטות טיפול רבות ויש לה 20 תעודות.

בעברה, מורן רקדה סלסה וכעת היא מעלה לקדושה את תחום הריקוד - רוקדת ג'אז לירי, כמובן רק מוזיקה יהודית ויש לה תחביב נוסף: כתיבה.

האג'נדה שלה: "כדברי הרבי מליובאוויטש: 'האדם שאתה יכול להיות יותר טוב ממנו, הוא האדם שהיית אתמול'.
אף פעם אל תשווה את עצמך לאחרים, רק ביחס אליך ותמיד צריך להתקדם ברוחניות. אין לעמוד במקום".

מורן, כמו כולנו, חולמת על משיח וגאולה ומצהירה שמה שמביא לה שמחה זה להתבונן במציאות ה' בעולם וללמוד חסידות ומה שמשחרר אותה זה כמובן, לרקוד.

מה שהיא לא אוהבת וממש מרגיז אותה: שהנפש הבהמית שלה, כדבריה, מצליחה לשלוט עליה. זה מוציא אותה מהכלים, שכל פעם היא קולטת כמה כוח יש לה.

חושבות שזה הכל? חשבו שוב. מורן ניפקה לנו עוד כמה פנינים שלא כדאי לפספס. צפו בראיון המלא.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: שרי יהל, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר