רואים שאהבתם

סיכום שבוע: 5 מתכונים מנצחים ששווה להכין שוב ושוב

לביבות מהירות, ממרח נוטלה מהדרין, כדורי אנרגיה שהכי טעימים כשהם קפואים ובראנץ' מקסיקני שפשוט כיף לאכול: אלה 5 המתכונים שהכי דיברו אליכם השבוע - ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה, אז ריכזנו לכם אותם במקום אחד (מתכונים, אוכל)

ממרח נוטלה כשר למהדרין (צילום: Max Griss on Unsplash)

ממרח נוטלה כשר למהדרין

הממרח האיטלקי הפופולרי נמכר כבר במאה ה-19 - וההייפ סביבו מוצדק לחלוטין. אז למה שלא נכין אותו בבית? ולא רק מסיבות של כשרות מהודרת, אלא כי את הבית יעטוף ריח מדהים תודות לאגוזי הלוז הקלויים שמשתלבים מושלם עם השוקולד. 40 דקות ויש לכם ממרח מדהים לכריך של מחר.

לחצו כאן למתכון

לביבות קישואים ותפוחי אדמה

תראו, אפשר לנשנש אותן עם יוגורט או גבינה, אבל להכניס את הלביבות האלה לכריך מושקע זה הרבה יותר שווה.

לחצו כאן למתכון

כדורי שיבולת שועל ותמרים בציפוי קינמון

בוסט של אנרגיה שכיף לפתוח איתו את היום: כדורים קטנים ומתוקים משיבולת שועל, תמרים, סירופ מייפל וציפוי קינמון חורפי. רוצים להקפיץ את הטעם? תוסיפו גם קמצוץ של מלח. המלצה שלנו: הכדורים האלה הכי טעימים כשהם קפואים.

לחצו כאן למתכון

מיגס

נמאס לכם מביצת עין או מקושקשת? קבלו שדרוג מושלם שמגיע היישר ממקסיקו - ואתם עומדים להתמכר אליו: "מיגס" - חביתה עם רצועות טורטייה מטוגנות שגם חוסכות את החלק של הלחם בארוחה ומעניקות את אותה תחושת שובע. מגישים עם מגוון ירקות חתוכים וכל גבינה אהובה, לבחירתכם.

לחצו כאן למתכון

והמנצחות של השבוע: אמרטי

עוגיות איטלקיות מסורתיות שכשהן טריות מהתנור, הן רכות ועם הזמן הן הופכות לפריכות יותר ויותר. הכי טעים להגיש אותן לצד האספרסו של הבוקר, הקפוצ'ינו או הלאטה המוקצף של הצהריים.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר