בעקבות 'כיכר'

המטריד מהמעלית נעצר היום ע"י המשטרה

חרדי בן 40 מירושלים, נעצר על ידי המשטרה, לאחר שתועד מטריד באופן קשה אישה במעלית בשכונה הירושלמית. המצוד אחר התוקף השני, נמשך; המשטרה; "תגישו תלונות" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התוקף מהמעלית - שנתפס (צילום: מצלמות אבטחה)

בעקבות הפרסום הראשוני אתמול (שלישי), ב'כיכר השבת', על מכת ההטרדות בלב השכונה החרדית הירושלמית, המשטרה עצרה את אחד החשודים שנראו בתיעודי מצלמות האבטחה.

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', המשטרה עשתה פעילות מאומצת, ואיתרה את המתלוננת שהגישה תלונה כנגד הטרדה חמורה במעלית ב'מתחם כדורי', והבוקר עצרו את החשוד החרדי בן ה-40, כאשר מחר הוא יובא לפני שופט והמשטרה תגיש בקשה להארכת מעצרו.

לגבי האירוע השני, בו נראה בחור חרדי הטריד בגסות נערה חרדית, משטרת לב הבירה פתחה בחקירה מאומצת, על מנת לאתר את אותו תוקף.

במשטרה מוסרים ל'כיכר': "לאחר שנחשפנו לתיעוד, הצלחנו להוביל למעצרו של התוקף מהמעלית וכעת מנסים לאתר את התוקף השני. אנחנו קוראים לכל אישה או נערה שנפגעה בשכונה הזו, שתיגש לתחנת המשטרה ותגיש תלונה, כך התמונה תתבהר יותר ונצליח לעשות סוף למכת ההטרדות בשכונה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי הגורם שהניע את התפיסה ועשה פעולות מאחורי הקלעים, הוא השוטר הקהילתי, שריכך את הפחד מהגשת התלונה על ידי אותה אישה שנפגעה.

כזכור, אמש פורסם, כי בשבועות האחרונים, אירעו באזור רחוב ירמיהו בירושלים, מספר אירועי תקיפה. למרבה המזל, שניים מאירועי התקיפה באזור תועדו במצלמות האבטחה.

במקרה הראשון - שכאמור תועד, נראית אישה חרדית, היוצאת ממעלית בבניין ב'מתחם כדורי', לאחר שהיא יצאה מהמעלית, נראה יהודי חרדי בסביבות גיל ה-30 לחייו, כשהוא עושה מעשים מגונים וככל הנראה הטריד באופן בוטה את אותה אישה במעלית.

במקרה השני, שאף הוא תועד במצלמות האבטחה, נראה בחור חרדי צעיר, מטריד נערה חרדית ולאחר מכן מבצע מעשים מגונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר