"היה לי את הכבוד לרתום את הרב לאו לכמה משימות"

השבוע, ב"נפלאה שכזו", הכירו את חלי פרידמן, פסנתרנית שעומדת בראשם של שני מוסדות הפועלים לקידום נשים ובין כל עיסוקיה התפנתה לבוא לאולפן שלנו ולענות על שאלות בוערות באופן מרתק (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

לימדו אותנו שאנחנו עם משוסע ומפולג. בכל מסע בחירות לכנסת אנחנו נאלצות לבחור מי אנחנו ובעיקר מי אנחנו לא. התרגלנו לראות את השונה בעין זהירה ומרוחקת ויש כ"כ הרבה ניכור ברחוב הישראלי, זרמים ומחלוקות...

מה קרה לחברה היהודית?

היום, בתכנית "נפלאה שכזו", אנחנו רוצות לתת את תשובת המשקל למצב העגום הזה ולהסתכל בעין טובה וקרובה לאחות שלנו, שאולי מגיעה מקצה אחר של החברה הישראלית, אבל הנשמה היהודית שלה מחוברת היטב היטב, כמו כולנו, לשרשרת החזקה ביותר שקיימת לאורך האנושות - שרשרת העם היהודי!

אז הכירו את חלי פרידמן, נשואה ואם לשני בנים. הגדול, עידן, הוא מוסיקאי, מתופף ומורה למוסיקה. השני, סיון, איש הייטק וספורטאי - גולש גלים והיא גם סבתא לשניים, עלמה ואוריאל.

חלי נולדה בתל אביב וכיום מתגוררת בקרית סביונים ביהוד. למדה מוסיקה בילדותה וכיום היא פסנתרנית. בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. כיום היא משמשת כמנכ"לית "יהל", קתדרה ללימודי נשים, הכשרת דירקטוריות (כיום זו המכללה הגדולה בישראל להכשרת נשים לדירקטוריונים. עד עתה הוציאה 6700 בוגרות).

בנוסף, חלי היא מייסדת ויו"ר עמותת "פני"ם חדשות" - פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות.

שאלנו אותה מה גורם לה להרגיש חלק מהעם היהודי, מה היא אוהבת בו, מתי הרגישה הכרת תודה להיות חלק ממנו, איזו דמות משפיעה / משמעותית / השראתית יש לה בחייה.

ביקשנו ממנה לספר על רגע מרגש מהעבודה והעשייה שלה, מי גורם לה להרגיש פלא, מה החזון שלה עבור נשות ישראל ועוד ועוד.

הסיפור של חלי ודאי נגע בכן ואולי הזכיר סיפורים או דמויות שפגשתן במסע חייכן ששיקפו את היופי, האחווה ואהבת ישראל. אז אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות - ולשתף אותנו בחוויה האישית שלכן, ברעיונות להפצת האור של אחדות וקירוב לבבות בין נשות ישראל. נשמח לשמוע מכן דרך המייל שלנו: mirisch1@gmail.com. בינתיים, להתראות. נפגש בשבוע הבא.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית