"התפילות עזרו"

הבחור שנדבק ב"ווירוס המסתורי" מראה סימני התאוששות

בחור ישיבה מ"קרית מלך" הסובל מבעיות רפואיות נדבק בווירוס המסתורי הפוקד את עולם הישיבות - והיה במצב קריטי. חבריו מספרים, כי בזכות התפילות מצבו השתפר (הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
היכל ישית 'קרית מלך' (צילום: דוד קשת)

חסדי השם: מצבו של בחור הישיבה מבני ברק, הלומד בישיבת 'קרית מלך' ונדבק בנגיף המסוכן - החל בחסדי שמיים להשתפר ביממה האחרונה.

כפי שדווח אמש הבחור נדבק בווירוס - שפוקד בשבוע האחרון את עולם הישיבות ומאות בחורים מדווחים על בעיות בנשימה, חום וצינון.

הבחור שנדבק, כך מספרים חבריו ל'כיכר השבת', יש לו בעיות רפואיות מקדמת דנא. הרקע לבעיות, הוא כבר מהיותו בן 4, אז היה מעורב בתאונת דרכים קשה, בה הוא נפגע קשה ואביו נהרג במקום.

מאז אותה תאונה, הבחור מוגדר כנכה במאת האחוזים והוא אף מתנייד בקלנועית ברחבי בני ברק; "כל הזמן יש לו בעיות רפואיות משונות, הוא לא ממש בחור בריא, כל דבר קטן שלא מפריע לבחורים רגילים - מתחיל להסתבך אצלו", מספרים חבריו לספסל הלימודים.

הם מוסיפים כי "הרבה בבני ברק מכירים אותו כזה שמסתובב על קלנועית ומשמח אנשים. לכן זה שהוא נדבק בווירוס הלחיץ אותנו מאוד ובאמת בשבת מצבו היה קריטי".

הבחורים מספרים כי "בזכות התפילות הרבות שנשאו למענו בכל רחבי הארץ והעולם, אתמול החל שיפור במצבו ומקווים מאוד שהוא יצא מה כשהוא בריא ושלם".

הבחור עדיין זקוק לתפילות, וחבריו מבקשים מכל מי שיכול שירבה בתפילות ובמעשים טובים עבור הבחור חיים מרדכי יוסף בן ליזה מיכל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, ביום חמישי האחרון, נערך דיון בוועדת החוקה, שם ביקש חבר הכנסת אורי מקלב לברר מול משרד הבריאות את פשר ההתפרצות המסתורית של הוירוס הקשה בישיבות רבות.

מקלב שאל בדיון: "כרגע יש התפרצות של וירוס בעולם הישיבות, מגיע עד לכשמונים אחוזים מהתלמידים במקומות רבים, האם יש קשר? החיסונים מביאים להתפרצות של שפעת חזקה יותר?".

נציגת משרד הבריאות השיבה לחבר הכנסת מקלב וטענה כי "אין קשר, בשנה שעברה לא הייתה התפרצות בגלל שהיינו בסגר, היה ריחוק חברתי אזי אנשים לא נדבקו בשפעת, אמרה וציינה כי כרגע הם עומדים על פחות משלושים אחוזים בהתחסנות לשפעת".

"תחלואת שפעת מאוד מקשה עלינו מאוד קשה להבדיל בין תחלואה נשימתית של שפעת לקרונה" ציינה הנציגה והוסיפה כי הדבר "מעמיס מאוד על מערך הבדיקות. ההמלצה שלנו לעשות בדיקת קרונה. זה מעמיס על בתי החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר