את מבשלת רק כי אין לך ברירה? הכתבה הזאת בשבילך

אני מאד אוהבת לבשל. בעיניי זו דרך לבטא את עצמי ולהירגע. אבל ציפור קטנה לחשה לי שלא כולן כמוני - וחבל, כי כאמהות, אנו במילא צריכות ללכלך את ידינו במטבח, אז לפחות שנהנה מהדרך (אוכל)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לא אשקר. אני מאד אוהבת לבשל. בעיניי זו דרך מעולה לבטא את היצירתיות שבי, להרפות ולהירגע. אני מתרגשת כאשר יוצא לי לרכוש גאדג'ט חדש למטבח, לנסות מתכון מעניין, או אפילו כשיש לי יום חופשי - לנצל אותו למשחק עם מרכיבים שוברי שגרה. בישול מבחינתי הוא הרבה יותר מרק להניח אוכל על השולחן. אבל ממה שאני שומעת מסביבי, מבינה שזה לא בהכרח המצב אצל כולן.

האתר "Harvard Business Review" דיווח בשנת 2017 שרק 10 אחוז מהאמריקאים באמת אוהבים בישול ולמען האמת, לא ממש הופתעתי. לא תמיד העברת שעות בעבודה קשה מעל כיריים לוהטות היא נעימה. אבל למרבה הצער, לא באמת ניתן להימנע מבישול. הוא חיוני לאכילה חכמה יותר, במיוחד אם אתן רוצות לחיות בריא יותר.

אז שאלתי צוות של אנשים (שאוהבים מאד לבשל!) מהם הטיפים הטובים ביותר שלהם, שיעוררו השראה באלו מכן שלא כל כך מתחברות לרעיון של ללכלך את הידיים במטבח. המשיכו לקרוא, צאו לזירת הקרב, קרי: המטבח - ותראו שלא רחוק היום שבו תתאהבו בבישול.

נגנו את הפלייליסטים האהובים עליכן

בין אם מתחשק לכן לזמזם את שירי הנעורים האהובים עליכן תוך כדי חיתוך בצל, או להחכים מפודקאסט חדש בזמן קילוף תפוחי אדמה, יש אינסוף אפשרויות האזנה בזמן הכנת אוכל.

צ'פרו את עצמכן

כוס יין או פרוסת עוגה עם קפה מהביל - בחרו מה שעושה לכן טוב וקבעו החלטה שתהנו ממנו לאחר שתבשלו ארוחת צהריים. מילה שלנו: זה בוודאות יעזור לכן לסיים כמה שיותר מהר.

הפכו את זה לאירוע

בישול לא צריך להיות פעילות שמבצעים לבד. הוא יכול להיות כיף לכולם. גייס את הילדים שלכן, את בן הזוג או חברות טובות - למשימת הכנת האוכל. אתן יכולות גם פשוט להזמין אנשים ליהנות אתכן מהארוחה. יותר נחמד להכין משהו לאנשים אחרים מאשר רק לעצמנו וניתן גם לבקש מהם להביא חלקים מהארוחה כדי שיהיה לכן פחות לחץ.

קבלו השראה

לפעמים מספיק רק לקנות לעצמכן אביזר חדש למטבח או ספר בישול, כדי לעורר השראה לארוחה חדשה. זה מפתה לנסות מתכון דנדש עם מוצרים וחפצים שטרם ניסיתן. אתן יכולות גם למצוא באינטרנט מתכונים מהמסעדות האהובות עליכן, שיעוררו בכן רצון להכין משהו שאתן יודעות שהוא מנצח.

לכו על קיצורי דרך

אף אחד לא אמר שבישול צריך להיות קשה. אם אתן מתעבות לקצוץ ירקות, בחרו ירקות חתוכים או קפואים, דגנים מבושלים מראש ורטבים מוכנים מהסופרמרקט, לארוחה מהירה. בטח, לא הצלחתם ליצור הכל מאפס, אבל אם זה יכניס אתכן למטבח - מדובר בניצחון מוחץ. אל תדאגו. לא נספר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית