בתיה וגשל מסבירה:

הסיבה שצריך לדבר עם הילדים על פחדים

מיוחד לאמהות: בתיה וגשל, מנחה למודעות הורית, מגישה פינה מיוחדת באולפן 'כיכר השבת' • והשבוע: אימאלה איזה פחד. איך נתמודד עם פחד של ילדים? צפו בפינה (בדרך שלך)

בתיה וגשל | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

חלק השלישי בנושא הפחדים, ובין אם מדובר על פחדים שלנו או של ילדינו, הנטייה הטבעית של האדם זה לברוח מהפחד, ומה קורה כשבורחים ממנו, הוא רודף אותנו, והולך ומתעצם ולכן ככל שנלמד, להקשיב לפחד ולהסתכל לו בעיניים הוא ילך ויעלם, ויקטור פרנקל אבי הלוגותרפיה פיתח טכניקה, ששם המטופל מנסה להרגיש את התחושה ממנה הוא בורח ועל ידי זה היא הולכת ודועכת, להיכנס לתיאור הכי גרוע ולהיות שם בעמדת צופה, ואז אני לא נבהל ולא מש"ת עם הפחד..

גם עם ילדינו - ככל שנדבר איתם את הפחדים, הפחדים יתנדפו..

חשוב לציין שאת - אמא, צריכה להיות מאוד בטוחה ולא נבהלת יחד עם הילד, כי זה מערער את הילד שאפילו אמא מפחדת יחד איתו! לכן דבר ראשון, תרגיעי את עצמך.

יש לנו אפשרות נוספת, את יכולה להוסיף טכניקה מעולם הnlp ששמו :שריטת דיסק. אתם לוקחים את הפחד ושורטים את הדיסק, את הסיטואציה הספציפית מעוותים לצורה מצחיקה ומשעשעת מאוד.

חשוב לציין לילד שזה מאוד לגיטי הפחד, ואפשר להוסיף גם סיפורי עבר שלך על פחדים שחווית. אמא שהגיע למען ילדיה ללמוד אצלינו הופתעה שהיא פתרה את בעיית הפחדים והחרדות שלה, דרך זה שנתנה לפחד מקום מתוך שליטה ובחירה אחת ליום, והיא אומרת:"זה הפך להיות חלק מההיסטוריה שלי"

צפו בפינה המלאה • הפינה מיועדת לנשים בלבד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר