"צריך להבין שיש את החתונה ויש את היום שאחרי"

האורחת שלנו השבוע ב"נפלאות בפרשה", היא הדס לוינשטרן שמלמדת תורה. בררנו איתה מי האויב הכי גדול שלה ומהו החלום שלה. אבל עזבו, צפו ותקבלו את התשובות לשאלות הללו והרבה יותר (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

"משפטים" הוא שמה של פרשת השבוע העוסקת בהשקפה היהודית לגבי דין ומשפט. משפט מבוסס על היגיון. כאשר אדם מבין בשכלו רעיון מסוים, הוא מסוגל להגיע להפנמה והזדהות פנימית איתו. בעידן שלנו אנו שומעים על לא מעט משפטים שמתנהלים וכשיגיע מלך המשיח, שיהיה אדון כל העמים, הוא יוכיח ויישר המעוות. לא תהיה מלחמה ולא יצטרכו כלי מלחמה. בזמן הגאולה יתנהל העולם על ידי מערכת משפט, שבראשה יעמוד המשיח, בצמוד למה שכתוב בתורה – והכול יחושו בבהירות, באמת הטהורה שבכל החלטותיו.

נקודה נפלאה: לעיתים יש לנו מחשבות סותרות ומבלבלות בעניין מסוים, היוצרות תערובת של רגשות. לעיתים כל מה שצריך זה להקשיב היטב לדעות השונות, בלי שיפוטיות - ורק אז ניתן להגיע להחלטה טובה. נסו את זה בבית!.

האורחת שלנו השבוע היא הדס לוינשטרן, נשואה + 5, לומדת ומלמדת תורה במסגרות שונות כבר 14 שנה, באולפנות ומדרשות, מעבירה שיחות העצמה לנשים ונערות ברחבי הארץ.

הדס גדלה בנתניה וכיום גרה בחריש.

ביקשנו ממנה לספר לנו על הבחירה החשובה והמהותית ביותר בחייה, לחשוף מי האויב הכי גדול שלה, על מה היא חולמת ולמה זה חשוב בכלל לחלום. שאלנו אותה מה מביא לה שמחה והאם לדעתה החוקים והמגבלות עוצרים את ההתפתחות האישית שלנו או מאפשרים לנו לצמוח ולגדול ומה היא מאחלת לנשים שחוו דרך מפותלת כמו שלה.

אבל לא נעשה ספוילרים. שבו על הספה, התרווחו, צפו בפרק המלא ותקבלו את כל התשובות ועוד הרבה יותר.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, כפר חב"ד

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: one of a kind

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר