"נשים מספרות שהן לא מכירות את האדם שהתחתנו איתו"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", ארחנו את אסתר אבישג אורן, יועצת נומרולוגית, שמספרת כיצד הנומרולוגיה מסייעת לה לשנות את כיוון החשיבה כשקשה והאם קרה שלקוח כעס על האבחון שלו (נפלאות בפרשה, כיכר TVׂ)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

הפרשה השבוע מספרת על חנוכת הבית.

שבעה ימים עבדו משה ואהרון במשכן, אך רק ביום השמיני ירד עליו הענן ושרתה בו שכינה. במשך שבוע הם לא "הצליחו" להוריד את השכינה, משום ש-7 הוא מספר השייך לטבע. העולם נברא בשבעה ימים וטבע האדם והבריאה כולל 7 מידות.

המספר שמונה מסמל את הדרגה שמעל הטבע. היום ה-8 מגיע לאחר שבע הדרגות שלפניו. כדי להגיע לגילוי הנפלא שלו, חייבים לעבור 7 ימי הכנה.

גם בחיינו, כל אחת מחויבת להכין ולהכיר עצמה כדי להצליח במשימת חייה. לעיתים היא נראית כבדה לכתפיכן, אך השמונה מתייצב כאן עבורכן במלוא כוחותיו.

דווקא בעבודה המוגבלת בכוחות הטבעיים ובמצב הנוכחי, טמונות עוצמות נפלאות! אסור להתייאש. העוני הוא העבודה של הגלות ורק בזכותו נתרומם לעבר העושר שבגאולה וזהו הגילוי הרוחני של השמונה האין-סופי.

נקודה נפלאה: אז מה לעשות? פשוט לעשות! להתחיל בצעדים קטנים ומעשיים. פעולות קטנות, בצעד-אחר-צעד, יובילו לגאולה. וכמובן, לבצע את כל זאת מתוך שמחה!

והאורחת שלנו הפעם היא אסתר אבישג אורן, נשואה, אמא ל-6 ילדים ב"ה שהם המתנות של חייה, דור 8 בירושלים וכיום גרה בבני ברק.

אסתר נותנת ייעוץ נומרולוגי לתקשורת בין זוגית, לתקשורת סביבתית, להכוון מקצועי ולפתיחת חסמים בחיי היום יום.

ביקשנו ממנה לתאר את הסיפור המשפחתי שלה, שאלנו אותה איפה בחיים היא רואה שהמספרים ובמיוחד המספר שמונה מתייצבים לצידה, האם נתקלה באתגר שבו נעזרה בכוחה של הנומרולוגיה לשנות כיוון מבט / יש כאלה שכועסים עליה כשהיא מאבחנת אותם, מה עוזר לה להתרומם ביום יום ועוד.

קרדיטים:

שיער: פאות תיליס, בני ברק

איפור: שרי יהל, גבעת זאב

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: ONE OF A KIND

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר