"יהודי זה מישהו שמפחד לא להיות יהודי"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", ארחנו את ד"ר עדה מיכל ויינשטיין, שתרגלה בודהיזם במנזר בקוריאה לפני 22 שנים וכיום היא מטפלת בפסיכודרמה ובעלת ערוץ יוטיוב שעוסק בנושא מרתק: נרקיסיזם (נפלאות בפרשה, אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

החומש השלישי בתורה, "ויקרא", עוסק בקרבנות ומייצג את עבודת האדם להתחבר ולהתקרב אל הקב״ה.

"ויקרא אל משה" – הקב״ה קורא למשה כמו אבא הקורא לבנו, בקריאת חיבה, מתוך התקשרות פנימית של אהבה. וכשם שהקב״ה פנה למשה בחיבה יתרה, כך הוא פונה לכל אחד מאתנו בכל עת ובכל שעה, כי בכל יהודי יש ניצוץ של משה רבנו. בקריאתו אלינו הוא נותן לנו את הכוח לעשות את העבודה שלנו בעולם הזה, גם אם אין רואים או שומעים את קולו בגשמיות.

אף שהגוף והעולם מסתירים את האור האלוקי שבנו, הקב"ה מצמצם את עצמו ושוכן בליבו ובנפשו של כל אחד וטוב שכך, כי אי אפשר לעמוד באור כזה ורק על ידי ההסתרה נשארת נשמה בגופנו.

נקודה מעצימה: דרך לימוד, תפילה ומעשי חסד, אנו פוגשים את הגעגוע שלנו לקב״ה ויודעים שגם הוא מתגעגע אלינו, פונה אלינו ומביט בנו באהבה.

האורחת שלנו היום היא עדה מיכל ויינשטיין, ד"ר בפסיכואנליזה ומטפלת מוסמכת בפסיכודרמה, נשואה + 2, גרה בירושלים, גדלה במשפחה חילונית, תרגלה בודהיזם וישבה במנזר בקוריאה לפני 22 שנים.

לעדה יש ערוץ יוטיוב מצליח ששמו "ד"ר עדה" והיא עוסקת בו בעיקר בנושא נרקיסיזם ונפגעיו, במטרה לתת כמה שיותר מידע בנושא והכל בגובה העיניים והיא מצהירה שרוצה שלאנשים יהיה טוב, שילמדו להתחבר אל הטוב שלהם עצמם, שיכירו ויאהבו את עצמם וידעו שהכל מהשם והוא מוביל אותנו לצמיחה ולפעמים הצמיחה היא מתוך כאב, נדרשת סבלנות ואמונה ולפעמים גם סיוע מאנשי מקצוע. זו לא בושה כלל.

עדה לא אוהבת נוכלים, התנשאות או אגו ו... לעשות ספונג'ה.

שאלנו אותה איך היא הגיעה לעיסוק שלה, מה חושבים עליו הילדים שלה והאם יש כאלה שכועסים עליה כשהיא עושה להם אבחון. ביקשנו ממנה לספר על אתגר שבו נעזרה בכוחה של האמונה לשנות פרספקטיבה, מה עוזר לה להתרומם ביום יום, איך חזרה בתשובה ועוד. בשתי מילים: היה מרתק. צפו.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר