"האישה היא הצוואר שמסובב את הבעל לאן שהיא רוצה"

השבוע, ב"נפלאות בפרשה", ארחנו את רחלי ביטון, שכולם מכירים כ"רייצ'ל". היא למדה אופנה בשלל מקומות, לא אוהבת לנקות אבל כן לשלם לעוזרת והשוס: עברה מפאה למטפחת וחושפת איך זה קרה (נפלאות בפרשה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

המלחמה בגזֵרת המן קיימת בכל דור ודור. המן הוא מזרע עמלק, שכל עניינו לקרר את התלהבות היהודי מדברים שבקדושה. בימינו, אנו נדרשים לעמוד מול תפיסות עולם שגורמות לקרירות בעבודת ה' ולהגדרת ענייני העולם כחשובים יותר מאותם עניינים שבקדושה.

כאן בא לידי ביטוי כוחה המיוחד של האישה היהודייה. כשם שבימי מרדכי ואסתר היה ברור שביטול הגזֵרה יהיה באמצעות התמסרות מוחלטת לקב"ה, כאשר ילדי ישראל עוסקים בלימוד התורה בטהרתה, כך גם היום נשות ישראל צריכות לחנך את ילדיהן להתמסרות מוחלטת לתורה, בלי לחשוב על 'תכלית' גשמית ועל דאגות פרנסה וכדומה. כאשר הילדים מוסרים את עצמם לתורה, הם מבטיחים את קיומו של העם היהודי וכך יביאו שפע, ברכה והצלחה לעצמם, לבני הבית ולכל עם ישראל.

השבוע ארחנו בתכניתנו את רחלי ביטון, שכולם מכירים כ"רייצ'ל". היא נשואה פלוס ארבעה ילדים, שעם כל אחד מהם עברה מסע ודרך ארוכה ומפותלת. למדה אופנה - דיגום, תפירה וסטיילינג, בשלל מקומות. התחביב שלה הוא לטייל בעולם, להתחקות אחרי השראות ולאחרונה, בעקבות הקורונה, הכירה (ועדיין) את הארץ, לאורכה ולרוחבה וטוענת כי "מסתבר שהיא מהממת!!".

רייצ'ל גדלה בזיכרון יעקב וטוענת כי אולי לכן היא "אומנית בנשמתה". היא חולמת להרבות טוב בעולם, זו האג'נדה שלה. משם היא פועלת ולשם חותרת. העיסוק שלה מפגיש אותה עם נשים מכל הסוגים והיא מצהירה כי תמיד מחפשת את ה'מעבר', את מה שלא אומרים בפה אבל רואים בעיניים. היא מאמינה שהתפקיד הנוכחי שלה הוא שליחות עצומה.

היא לא אוהבת לנקות את הבית אבל כן אוהבת לשלם לעוזרת שתעשה את זה בשבילה, מתרגזת מאנשים רכלנים ומקומם אותה הפולחנים שעושים לאנשים, בלי להיות במקום, במעמד ובנסיבות שלהם.

ואם כל זה לא מספיק, היא חושפת כי חבשה פאה בעברה ועברה למטפחת, בזכות דיל שעשתה עם הקב"ה. במה דברים אמורים? צפו ותגלו.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר