תקראו לכולם

10 מתכונים לבראנץ' משפחתית באיסרו חג

לחג השבועות אין חול המועד, אז נעבוד עם מה שיש: יום אחד של איסרו חג ויופי של מזג אוויר שקוראים לעוד ארוחה משפחתית אחת לפני שכולם מתפזרים. 10 רעיונות לבראנץ' מאוחרת ומפנקת שכולם יאהבו (מתכונים, אוכל)

מתכונים לבראנץ' משפחתית (צילום: shutterstock)

פנקייק בגרסה דקה וגדולה

פנקייקים שהם שילוב בין קרפים צרפתיים לבלינצ'ס - מתוקים, דקים וגדולים שאפשר להגיש עם מגוון מילויים.

לחצו כאן למתכון

מלוואח סביח

המנה הפופולרית שבאה בפיתה מקבלת שדרוג ונעטפת במלוואח עסיסי. מה יש בפנים? תפוחי אדמה וחצילים מטוגנים, ביצה קשה, חמוצים, כוסברה, טחינה, עמבה וכל תוספת אהובה שעובדת לכם. אוראל בראל עם מדריך וידאו שלב אחר שלב.

לחצו כאן למתכון ולמדריך וידאו

מאפה גבינות וירקות שהוא בין פיצה לפוקצ'ה

בצק רך רך, שוליים פריכים ו-3 מילויים שונים שמשלבים פסטו, ירקות מוקפצים וגבינות מבעבעות, לבחירתכם.

לחצו כאן למתכון

מנמן - שקשוקה טורקית

הכירו את בת הדודה הטורקית של השקשוקה הישראלית: הפלפלים תופסים אצלה מקום חשוב לא פחות מהעגבניות, יש לה את השם הכי חמוד בעולם וגם סביב הכנתה קיים ויכוח סוער האם להוסיף לה שום או בצל.

לחצו כאן למתכון

שקשוקה ספרדית

והנה טייק נוסף לשקשוקה - הפעם מכיוון ספרד: "וואבו רוטוס" בספרדית (עם רי"ש מתגלגלת ומודגשת) זה "ביצים שבורות". כלומר, מדובר בסוג של שקשוקה, רק שבמקום עגבניות יש כאן תפוחי אדמה קטנים. במילים אחרות, קבלו את הבראנץ' המושלם.

לחצו כאן למתכון

סירת בגט במילוי גבינה נמסה

ואם לדייק, מדובר בגרסה העצלנית לחצ'פורי הגרוזיני המופלא. ולא שזו מופלאה פחות - היא פשוט מהירה יותר. פינוק שווה לכל המשפחה.

לחצו כאן למתכון

פריקסה טוניסאי

לחמנייה מטוגנת מלאה בחגיגה של טעמים שמתפוצצת לכם בפה מהביס הראשון. מורן פינטו עם מתכון לדבר האמיתי: פריקסה טוניסאי מקורי מלא בכל טוב.

לחצו כאן למתכון

טוסט עם גבינה ובצל מקורמל בסגנון צרפתי

ואנחנו מתעקשים לקרוא לזה טוסט כי מבחוץ הוא נראה תמים ופשוט - ואנחנו אוהבים את גורם ההפתעה. למעשה הוא מורכב מלחם פריך, גבינה נוטפת, בצל מקורמל בסגנון צרפתי ותפוחי עץ.

לחצו כאן למתכון

חומוס ביתי עם בשר

יש אנשים שזורם להם לאכול בשר כבר בשלב הזה של היום - ואנחנו לא שופטים, רק מציגים מתכון אחד מעולה לחומוס בשר: שילוב קלאסי שכל מה שצריך לצידו זה ערימה של פיתות חמות וסגרתם פינה לארוחה משפחתית טעימה ומהירת הכנה שהכי כיף לאכול כבראנץ' מאוחרת.

לחצו כאן למתכון

טרטר סלמון וקרם אבוקדו

טרטר סלמון וקרם אבוקדו שיושבים יחד על בגט קלוי ולנוהגים בהיתר, גם שכבה של גבינת שמנת. סוג של טוסט פתוח, מזין ומשביע. ארוחת בראנץ' מהירה וטעימה ב-20 דקות בלבד.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר