"למה אני מנחת הורים? כי אני אוהבת לעזור ואוהבת לדבר"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את יערה לוריא, מנחת הורים ויועצת לזוגיות ומודעות, שמספרת על החזרה בתשובה ("תמיד קינאתי בדתיים") ונותנת טיפים לאימהות טובה יותר (רמז: בלי נקיפות מצפון) (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ספר דברים, החומש החמישי, מוקדש לדברי הפרידה שנשא משה לבני ישראל לפני פטירתו, כהכנה לכניסתם לארץ המובטחת. פרשת דברים מתעדת דברי תוכחה שנשא באוזניהם, כשהוא מזכיר להם אירועים שהתרחשו, מציין טעויות ומפיק לקחים.

בימים אלה של צער וחורבן, חשוב שגם אנחנו נעסוק בהפקת לקחים, נתייחס ונבדוק ביתר שאת את מעשינו ובמיוחד את דיבורנו ומצד שני, נשתדל ללמד זכות על האחר.

כמה דיבורים או מחשבות עלולים לנהל אותנו, במיוחד הדיבורים שמהווים גם בסיס לתקשורת. איך משתמשים נכון בכוח הדיבור להעצמה של המשפחה שלנו ולצמיחה בבית?

היום בתוכניתנו נארח את יערה לוריא, מנחת הורים ויועצת לזוגיות ומודעות, נשואה ואמא ל-7 ילדים. בגיל 33 היא חזרה בתשובה ועברה מתל אביב, העיר התוססת, לירושלים עיר הקודש - שם היא מתגוררת עד היום.

ביקשנו ממנה לספר לנו קצת על השורשים שלה, מה הוביל אותה לחזור בתשובה ואיך פרשת דברים מתחברת אליה. שאלנו אותה מה החזון שלה לגבי נשים, איזו בשורה היא מביאה למטופלות שלה ועוד. צפו.

מוזמנות להגיע אלינו לנפלאות, לחוות חיבור של נשים מכל המגזרים, מתוך לימוד וצמיחה משותפת ולהיות איתנו בקשר גם מעבר למסך - נפלאות - בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלמטה.

להתראות בנפלאות!

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר