נפלאות בפרשה

"מה האמת? הקשר עם המשפחה. הוא הכי חשוב בעולם"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את מרתה קיציס-דורון, מרצה ומטפלת לתיקון בין-דורי, שחזרה בתשובה בגיל 50 (!!!). היא מספרת על מערכת היחסים הסבוכה עם הוריה והתיקון עם ביתה (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

בפרשת פנחס אנחנו פוגשים את בנות צלפחד שתבעו את חלקן בארץ ישראל. הדרישה שלהן היא גם הדרישה של נשות ישראל אל הגאולה.

מה זה אומר לנו, הרי אנחנו גרות ממש כאן בארץ ישראל?

לנו, הנשים בדור הזה, יש תפקיד מרכזי ועיקרי, בדיוק כמו בנות צלפחד שלא ויתרו ועשו מעשה והקב"ה נענה להן! גם לנו אסור לנוח ולחשוב שכשמשיח יבוא נתחיל לפעול. עכשיו הזמן לפעול, להכין את השטח! כל אחת צריכה לדאוג שהעולם והמרחב הפרטי שלה יהיה ערוך לגאולה.

איך נתכונן ונכין את לבושי הנפש בכל הרבדים? בעבודה מדויקת עם שלושת הכוחות שלנו לפעול בעולם - מחשבה, דיבור ומעשה.

״נפלאות בפרשה״ מפגישה בכל שבוע נשים נפלאות, שלמרות אתגרי החיים, מצליחות לשלב בעבודתן בבית ומחוצה לו – אמונה וביטחון. בתוכנית, הן משתפות ברעיונות מניסיון חייהן, איך להביא את הכוח לשנות ולתקן ולעשות מהמרחב הפרטי שלהן מקום בארץ ישראל - וכל זאת מתוך שמחה.

והשבוע, אנו זוכות לארח את מרתה קיציס-דורון, מרצה ומטפלת לתיקון בין-דורי. מרתה עשתה משהו אמיץ וחזרה בתשובה בגיל שכבר אף אחד לא ציפה ממנה שתעשה משהו – בגיל חמישים. הבחירה שלה אינה מפתיעה כ"כ כשמתבוננים בעשיה הרחבה והעמוקה אותה הקדישה בחייה למען יצירה ושמירה של הקשר הבין דורי – כיצד בונים מערכת יחסים אישית, מחזקת ומעמיקה בין הסבים והסבתות לנכדים? ומעל הכול, מהו הערך המוסף שמקבל כל אחד מהצדדים בעקבות חיזוק הקשר? מרתה מתארת שאת כל מה שהיא מלמדת היא חוותה גם ביחסים עם אמה ובתה וגם במרחב הפרטי של משפחתה לימדה צעד צעד איך מתקרבים.

מזמינה אתכן לשתף אותנו בחוויות שלכן מסיפורה של מרתה או אפילו להגיע להיפגש גם מעבר למסך – אנחנו כאן – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלמטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר