"בתור בעלת עסק, רואה המון את ההשגחה הפרטית"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את אורית ביטון, מעצבת אופנה שלא נכנעת לטרנדים ומקפידה להוציא תחת ידה רק שמלות צנועות. היא מספרת איך הגיעה למקצוע באורח פלא ועל האתגרים שבדרך (נפלאות בפרשה, מאמע, כיכר TVׂ)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הפרשה פותחת בנדרים ושבועות – או במילים אחרות, ההתחייבויות שאנחנו לוקחים על עצמנו.

משה רבנו מכנס את ראשי המטות ופורש בפניהם את דיני הנדר והשבועה, על מנת שילמדום לכל בני ישראל. בבסיס העניין עומד הציווי "לא יחל דברו, ככל היוצא מפיו יעשה". אדם שהתחייב בלשון נדר או שבועה, חייב לקיים את התחייבותו, אחרת חילל את דבריו.

היום, בתוכניתנו "נפלאות בפרשה", הזמנו לאולפן אישה יקרה שקיבלה על עצמה התחייבות גדולה ועומדת מאחוריה בגדול: אורית חנה ביטון, מעצבת אופנת נשים צנועה ויצרנית שמלות צנועות.

ביקשנו ממנה לספר על השורשים שלה והיכן גדלה. שאלנו אותה מה גרם לה ללמוד חינוך ואז לעבור לתחום האופנה, אילו ערכים מובילים אותה בעשייה, באילו אתגרים היא נתקלת, מה הפרויקט הבא שלה ועוד. היה מרתק. צפו.

כמה מיוחד לפגוש נשים מעולם האופנה והיופי, שעוסקות לכאורה בעניינים חיצוניים ודווקא שם שמות דגש על הצניעות ותפקידה של האישה.

רוצות לשתף בחוויות שלכן או להגיע להיפגש גם מעבר למסך? מוזמנות ליצור איתנו קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק או דרך המייל שמופיע למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר