נאבק במחלה

מגיד השיעור ממודז'יץ וסאדיגורה הלך לעולמו בגיל 65

רבי מרדכי בקנרוט ז"ל, מחשובי חסידי מודז'יץ, שבמשך שנים כיהן כמגיד שיעור בישיבת החסידות, ובהמשך בישיבת סאדיגורה, הלך לעולמו בגיל 65, לאחר תקופת היאבקות במחלה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: shutterstock)

אבל כבד בקהילת חסידי מודז'יץ בבני ברק, עם היוודע פטירתו בדמי ימיו של הרה"ח רבי מרדכי בקנרוט ז"ל, מחשובי החסידים ור"מ בישיבת סאדיגורה בבני ברק, כשהוא בן 65 בלבד.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי אורי בקנרוט זצ"ל, ובהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו בת הרה"ח רבי שמואל שמעלקא גריפל זצ"ל, יחד הקימו את משפחתם.

בחייו היה רבי מרדכי ז"ל דבוק בכל נפשו לאדמו"רי בית מודז'יץ, שם מספרים כי הוא היה אחד מראשי החבורה, אשר היה בקיא במכמני התורה, ספרי חסידות, אשר דקדק בהלכה קלה כבחמורה, לצד היותו מהיושבים ראשונה בחצר הקודש.

בצעירותו הוא היה מתלמידיו של הרבי ה'אמרי אש' ממודז'יץ זיע"א ולאחר מכן הוא היה מהחסידים החשובים אצל הרבי ה'נחלת דן' וכמובן אצל האדמו"ר הנוכחי.

בחייו הוא שימש מגיד שיעור תחילה במשך שנים רבות במוסדות מודז'יץ, ומאוחר יותר גם בישיבת סאדיגורה בבני ברק, עד אשר הוא חלה לפני תקופה קצרה במחלה הקשה איתה הוא התמודד עד אשר מצבו הבריאותי התדרדר והוא השיב את נשמתו ליוצרהץ

בפטירתו הותיר אחריו את רעיייתו, ילדיו וחתניו, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו תצא בשעה 15:00 בצהריים מביתו ברחוב האדמו"ר מגור 14, דרך בית המדרש הגדול דחסידי מודז'יץ לבית החיים ויז'ניץ בעיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר